Hop til indhold
Johansen

Sweet Thai Girl Odense (Vicky)

Recommended Posts

Jeg har tidligere eftersøgt anmeldelser fra besøg på hende, men da der ikke lod til at være nogen som havde besøgt hende tog jeg en for holdet.

Billederne er ægte, pigen er sød, smilende og med relativt store silikonebryster. Jeg synes de klæder hende, men det er jo smag og behag. Hun har heldigvis intet imod at man rører dem :-)

Jeg fik en time med fp. Hun givet udmærket massage, sutter fantastisk og gør hvad hun kan for at man skal føle sig tilpas. I det hele taget er hun sød og smilende, og tager pænt imod de dybe stød..

Hun har hermed min anbefaling :-)

God fornøjelse, og husk at være søde ved hende! ;-)

https://annoncelight.dk/showad/350920

Del dette indlæg


Link til indlæg
Johansen skrev, den 7.11.2022 at 12:39:

Jeg har tidligere eftersøgt anmeldelser fra besøg på hende, men da der ikke lod til at være nogen som havde besøgt hende tog jeg en for holdet.

Billederne er ægte, pigen er sød, smilende og med relativt store silikonebryster. Jeg synes de klæder hende, men det er jo smag og behag. Hun har heldigvis intet imod at man rører dem :-)

Jeg fik en time med fp. Hun givet udmærket massage, sutter fantastisk og gør hvad hun kan for at man skal føle sig tilpas. I det hele taget er hun sød og smilende, og tager pænt imod de dybe stød..

Hun har hermed min anbefaling :-)

God fornøjelse, og husk at være søde ved hende! ;-)

https://annoncelight.dk/showad/350920

Der har nu været flere anmeldelser ;-).

Men tak for ny tråd, da den anden var blevet lidt rodet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...