Hop til indhold

Elegantnymfo (er VIP-status “New Speak” for “jeg har betalt mig til immunitet og nu gør jeg som det passer mig”?

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/profile/Elegantnymfo

Profilen har tyvstjålet billeder fra en anden profil på Annoncelight.

Profilen er anmeldt gentagne gange uden der følges op på sagen, herunder at billederne bliver fjernet.

Når Annoncelight sjofler sin egen troværdighed i tilstrækkelig grad, kan de fleste—i sær de betalende annoncører—naturligvis sagtens tænke sig til hvad der vil ske lige om et øjeblik, ca. 3 sekunder efter at en programmør har besluttet sig til at alle de nemme annonce-kroner og reklameindtægterne burde rulle hjem til ham, fremfor Annoncelight…

Skrevet

Hvilken profil ?

Skrevet

Synes det er dårlig stil at hugge andre personlig foto. Derfor jeg har mit navn Jyske-Coco.dk  på alle mine billeder, os der bruger vores egen foto, bruger tid og penge på dem. Jeg synes det er en ære at kun bruge mine egen foto. Og passer godt på dem, tænker bevist over hvor navnet sættet på det ikke bare kan beskære væk. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.