Hop til indhold
75 cm i diameter

Elegantnymfo (er VIP-status “New Speak” for “jeg har betalt mig til immunitet og nu gør jeg som det passer mig”?

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/profile/Elegantnymfo
 

Profilen har tyvstjålet billeder fra en anden profil på Annoncelight.

Profilen er anmeldt gentagne gange uden der følges op på sagen, herunder at billederne bliver fjernet.

Når Annoncelight sjofler sin egen troværdighed i tilstrækkelig grad, kan de fleste—i sær de betalende annoncører—naturligvis sagtens tænke sig til hvad der vil ske lige om et øjeblik, ca. 3 sekunder efter at en programmør har besluttet sig til at alle de nemme annonce-kroner og reklameindtægterne burde rulle hjem til ham, fremfor Annoncelight…

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes det er dårlig stil at hugge andre personlig foto. Derfor jeg har mit navn Jyske-Coco.dk  på alle mine billeder, os der bruger vores egen foto, bruger tid og penge på dem. Jeg synes det er en ære at kun bruge mine egen foto. Og passer godt på dem, tænker bevist over hvor navnet sættet på det ikke bare kan beskære væk. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...