Hop til indhold
Doktoren1984

Ung pige i Skødstrup........

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/352765

Jeg har holdt mig i baggrunden i flere år og nydt godt af jeres anmeldelser og også jeres advarsler. Tak for dem

Det havde jeg egentligt ønsket at blive ved med at gøre. Min oplevelse hos "Melissa" i Skødstrup, giver mig grund til min første anmeldelse og største bekymring. 

Melissa er skam en sød pige, men tydeligt dybt forstyrret og i frit fald. 

Da jeg ankom måtte jeg lukke mig selv ind, da hun ikke ville åbne døren. Hun var i fuld gang med at suge lightergas, og blev kontinuerligt ved med det under hele mit besøg. 

Jeg havde på forhånd bestilt 30 minutter med anal, med mulighed for "uden" til 1500kr. Da hun trak bukserne af og stak bagdelen i vejret, var det tydeligt, at hun var uvasket og lugtede grimt. 

Jeg tog et kondom på og fakede den hurtigste orgasme jeg kunne, og tog afsted igen. (under akten sugede hun lightergas) 

Jeg kan kun anbefale at gå udenom Melissa i Skødstrup. 

Intet omkring min oplevelse kildede de rigtige steder

Pigen. 1/10

Stedet. 3/10

Prisen. UB

Service. UB

Del dette indlæg


Link til indlæg

Slog telefonnummeret op (som ikke engang skjuler hendes navn eller adresse).

Jo det er Isa, den tyrkiske 'prinsesse'. 

En aftale med hende ville være ren udnyttelse af en syg person, så jeg anbefaler,  at man lader være.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Utilregnlig

Er jeg den eneste som ej ved hvem Isa og Melissa i Skødstrup eller for den sagsskyld Den unge pige i Skødstrup er og tænker det vil fremme tråden med et klikbart Link 

eller er det en indforstået tråd hvor alle ved hvem der tales om :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Utilregnlig skrev, for 28 minutter siden:

Er jeg den eneste som ej ved hvem Isa og Melissa i Skødstrup eller for den sagsskyld Den unge pige i Skødstrup er og tænker det vil fremme tråden med et klikbart Link 

eller er det en indforstået tråd hvor alle ved hvem der tales om :rolleyes:

Der er nok en vis grad af indforståelse, selvom jeg som jeg ikke har besøgt hende, ved hvem man hentyder til - hun er også at finde på sugardaters.dk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Utilregnlig skrev, for 35 minutter siden:

Er jeg den eneste som ej ved hvem Isa og Melissa i Skødstrup eller for den sagsskyld Den unge pige i Skødstrup er og tænker det vil fremme tråden med et klikbart Link 

eller er det en indforstået tråd hvor alle ved hvem der tales om :rolleyes:

Hvis du skriver “352765” i søgefeltet, (øverst hj hjørne) så kommer der andre tråde frem med hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Utilregnlig
El Caliente skrev, for 31 minutter siden:

Hvis du skriver “352765” i søgefeltet, (øverst hj hjørne) så kommer der andre tråde frem med hende. 

Det var faktisk det jeg gjorde men da kom ikke noget frem så derfor jeg bad om Link, hvor svært ka det være at indsætte et Link om hende man skriver om men Tak for info 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Utilregnlig skrev, for 59 minutter siden:

Det var faktisk det jeg gjorde men da kom ikke noget frem så derfor jeg bad om Link, hvor svært ka det være at indsætte et Link om hende man skriver om men Tak for info 

Du skal huske gåseøjne/paranteser før og efter nr 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vendelboen skrev, for 25 minutter siden:

Nej . Du skal bare skrive annoncens nummer ..

Så blev jeg da klogere på den konto, underligt intet kom frem, da jeg søgte uden “ “ :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var også forbi til en hurtig tur, og der kom hun lige fra badet så ingen dårlig lugt
 

hun er pænt fuckd up men tager den i alle huller uden brok, betalte for en halvtime og var der nok 1.5 time, hvor hun blev misbrugt godt og grundigt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter forudgående information i denne tråd, synes jeg faktisk det er frastødende. 

Håber ikke,  at jeg bryder nogle regler på dette site ved at skrive dette, for det er ret nedtonet ift. Den kvalme væmmelse, der ligger bag.

Ønsker bare heller ikke at trolle.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Utilregnlig
latinerkvarteret skrev, for 4 timer siden:

, hvor hun blev misbrugt godt og grundigt.

 

Lige den info havde jeg valgt at holde for mig selv hvis jeg havde været i dine sko og blot ladet som om det var en film jeg havde set og i samme øjeblik kom jeg til at tænke på den tråd jeg har lavet i generel debat " har du følt dig krænket i dag" men sådan er Verden så forskellig og jeg stopper naturligvis mit skriv her da det i forvejen jo egentlig i sig selv en afsporing Go aften :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
latinerkvarteret skrev, for 6 timer siden:

Var også forbi til en hurtig tur, og der kom hun lige fra badet så ingen dårlig lugt
 

hun er pænt fuckd up men tager den i alle huller uden brok, betalte for en halvtime og var der nok 1.5 time, hvor hun blev misbrugt godt og grundigt.

 

Du lyder til at være stolt over dig selv.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kys hende og tænk på hvad hun har haft i munden
Og jeg er grunden til, hun er lidt slap i bunden
Kloakkusse, rottefisse, hestehul
Ødelagt for livet jeg må videre til det næste hul
Og hvis du ikke tror, jeg stikker pik i din dame
Homie, så har jeg det på video cam

Del dette indlæg


Link til indlæg
latinerkvarteret skrev, for 8 timer siden:

Kys hende og tænk på hvad hun har haft i munden
Og jeg er grunden til, hun er lidt slap i bunden
Kloakkusse, rottefisse, hestehul
Ødelagt for livet jeg må videre til det næste hul
Og hvis du ikke tror, jeg stikker pik i din dame
Homie, så har jeg det på video cam

undskyld synes faktisk du er sørgelig og total impatiforladt   betale for ½ time og få 1,5 time og så ovenikøbet nedgøre hende her.

det siger mere om dig.... sorry   kunne ikke lade være 

Del dette indlæg


Link til indlæg
latinerkvarteret skrev, for 14 timer siden:

Kloakkusse, rottefisse, hestehul
Ødelagt for livet jeg må videre til det næste hul

Tjah, man kan jo antage, at dette bliver indledningen til hans selvbiografi.

Og så gætter jeg på, at den kommer til at handle om, hvordan han selv engang var i samme situation med sin morfar ude i skuret for 30 år siden.

Redigeret af Quatermain

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...