Hop til indhold

Recommended Posts

Halløj i nattelivet Der er en nyhed af bedste kaliber i København Sydhavn!   REBECA 

Rebeca tilbyder både besøg hos hende og date i byen, så jeg valgte i første omgang at besøge damen for at lære hende lidt at kende.

Hun var nem at få kontakt med, så jeg bookede en times hygge og begav mig af sted.

Efter min smag er hun på hendes billeder noget af det flotteste jeg har set, så da jeg var ankommet til stedet, ventede jeg spændt på det syn der ventede mig, da hun åbnede døren.

Virkeligheden overgik fantasien! Støn! Hun ser endnu bedre ud i virkeligheden, og hendes smil gik rent ind... Jeg blev sendt til tælling. Men hun var sød og hjalp mig tilbage på ret køl.

Hendes engelske er nærmest ikke-eksisterende, men hendes måde at være på er til gengæld fuldstændig fantastisk.

Hun giver sig god tid til tingene, sutter med den perfekte kombi af blidhed og lidenskabelighed, gnider sin varme krop op ad én så man bliver ganske svimmel - og knepper som om det gjaldt liv eller død :biggrin::D:biggrin:

Kort sagt: Rebeca skal opleves, og skal opleves én gang til, og én gang til ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
THN skrev, for 1 time siden:

Virkeligheden overgik fantasien! Støn! Hun ser endnu bedre ud i virkeligheden, og hendes smil gik rent ind... Jeg blev sendt til tælling. Men hun var sød og hjalp mig tilbage på ret køl.

hvordan passede hendes alder ?

hun har ikke whatsapp :angry:

sjovt så hurtigt din anmeldelse nu er på hendes profil 

Redigeret af AgentLeman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...