Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

https://nympho.dk/n9011/3037/kamila-sweet-amp-gorgeous/

Jeg besøgte hende I weekenden ( fandt hende på Nympho siden ). Det er hende på billederne. Hun holder til østerstad/kastrup området. Jeg oplevede desværre ikke en GFE oplevelse i samvær med hende selvom der stod i hendes annonce, hverken kys eller øko Blowjob blev tilbudt selvom jeg havde fået bekræftet over Sms at de var inkluderet i hendes standard pakken. Hun var sød,  smukt og snakkesalig men det var ikke derfor jeg mødte op. Hende peronlig besøger jeg ikke mere. God aften

Skrevet

Tak for anmeldelsen. Det er altid ærgerligt, når der ikke leveres fra pigens side.  

Serviceniveauet fra denne gruppe plejede at være træfsikre, men her på det sidste, har jeg også oplevet, at det virkelig er et hit or miss.

Skrevet

Enig - der har været nogle utrolig dejlige oplevelser men det har været meget ujævnt på det seneste

Skrevet
  • Author

Mig også enig. Jeg husker det tydeligt under corona perioden serviceydelser var meget tilfredsstillende.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.