Where2 124 Skrevet 6. November, 2022 https://nympho.dk/n9011/3037/kamila-sweet-amp-gorgeous/ Jeg besøgte hende I weekenden ( fandt hende på Nympho siden ). Det er hende på billederne. Hun holder til østerstad/kastrup området. Jeg oplevede desværre ikke en GFE oplevelse i samvær med hende selvom der stod i hendes annonce, hverken kys eller øko Blowjob blev tilbudt selvom jeg havde fået bekræftet over Sms at de var inkluderet i hendes standard pakken. Hun var sød, smukt og snakkesalig men det var ikke derfor jeg mødte op. Hende peronlig besøger jeg ikke mere. God aften 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ungasiat 322 Skrevet 7. November, 2022 Tak for anmeldelsen. Det er altid ærgerligt, når der ikke leveres fra pigens side. Serviceniveauet fra denne gruppe plejede at være træfsikre, men her på det sidste, har jeg også oplevet, at det virkelig er et hit or miss. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JimmyOlsen 293 Skrevet 8. November, 2022 Enig - der har været nogle utrolig dejlige oplevelser men det har været meget ujævnt på det seneste Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Where2 124 Skrevet 8. November, 2022 Mig også enig. Jeg husker det tydeligt under corona perioden serviceydelser var meget tilfredsstillende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg