Hop til indhold

Recommended Posts

En dejlig Thai pige, skøn ser hun ud (synes jeg), hendes bryst job er måske gået lidt galt .. brysterne sidder præcis ens, om hun har tøj på eller ej  :shock:  hun behøver ikke en "push-up".

Jeg havde ikke så meget tid, men vi havde det sjovt - hun taler rigtig godt engelsk, kommer fra Bangkok og tager turen videre til kolding her midt på måneden.

https://annoncelight.dk/showad/355093

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen. Har haft kig på hende også men har ikke set andre anmeldelser...

Der står Aarhus N. Kan du uddybe det lidt mere uden at afsløre det for meget?

Nåede du FP?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er i en privat lejlighed på en (ikke af mig navngiven) sidevej til brenstrupvej og langelandsgade i Århus N - tæt på mit gamle pizzaria (uni tiden :ph34r:)

Jeg fik massage plus øko bj for 1000, og det var faktisk rigtig fint, jeg fik lov at røre lidt på forpartiet også - de var dejlige også selvom de jo svævede unaturligt.

Massagen var fin, hun fortalte at hun har arbejdet som massør i Thailand, og ja mine ben og arme blev da kastet ud i alle mulige retninger som jeg ikke har prøvet før, og hun fik knækket både mine skuldre og fingre og hun kunne tage ved. Jeg synes dog massagen har været bedre andet steds, svært at forklare.

Synes hun var besøget værd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...