Hop til indhold

Recommended Posts

Link: https://annoncelight.dk/showad/334509 

Kort opsummering: Sød pige, men skuffende oplevelse. 

 

Hej allesammen. 

Efter længere tids afholdelse blev det endnu engang tid til no nut november, som altid får det værste frem i mig. Så på femte dag kunne jeg ikke holde til mere, og måtte finde en pige til at hjælpe på mine frustrationer, da dette naturligvis ikke tæller i NNN. Denne gang havde jeg lyst til noget thai, og mit første valg var egentlig Jazz, som på den første annonce nærmest lignende en drøm, men jeg synes ikke hendes to annoncers billeder passede særligt godt sammen: Annonce1 og annonce2. Derfor faldt mit valg på Ice. 

Ice holder til i en lille thaibiks i udkanten af Vejle, og man finder det ikke nemt på Maps uden adressen. Stedet er ikke særligt diskret, da det ligger ud til en meget trafikkeret vej. Derudover er der meget larm fra overboerne (muligvis chefen). Hun sad klar til at tage i mod mig da jeg ankom, og jeg blev ført ind til massagerummet, hvor der blev afregnet. Herefter smed vi begge tøjet, og hun startede med et blowjob, der senere blev vendt til en 69'er. Hun er ret god med munden, og jeg holdte ikke længe. CIM var åbenbart med i prisen, selvom jeg prøvede at advare hende, men hun fortsatte bare. 

Herefter fik jeg en gang b2b massage, hvilket var okay. Den var meget overfladisk, og jeg kunne knap mærke den, indtil hun begyndte at gnide sig op af mine løg. Hold da ferie, det grænsede sig til smertefuldt. Da hun var færdig med mine fødder, ben og skridt, begyndte hun at fokusere på lillemand igen. Hun forsøgte at ride mig, dog var lillemand ikke helt kommet sig endnu, og vi endte i en doggy. Herefter ville hun færddiggøre mig med hænderne, hvilket jeg egentlig synes er lidt spild af penge, men det er åbenbart meget populært. Hun lod mig leje med både bryster og fisse, mens hun spillede mig af. Da jeg var færdig, måtte jeg låne badeværelset og bruseren til at få olie af, dog var jeg ikke vild med at skulle gå nøgen fra den ene ende af lejligheden til den anden, selvom hun forsikrede mig, at man ikke kunne se ind i gennem vinduet. 

Ice var meget sød og i godt humør da jeg kom. Hun smilte og var meget høflig under hele akten. Hendes krop var også næsten perfekt, intet plastik på hende, og hun var meget berøringsvenlig, ligefrem sådan at hun tog min hånd, og placerede den på hendes fisse. Kommunikationsmæssigt, synes jeg ikke det spillede. Jeg forsøgte flere gange at spørge om simple ting, f.eks. "so how long have you been here?", og hun ville svare hvornår hun tager hjem. Jeg prøvede at omformulere spørgsmålet et par gange, men jeg endte med at droppe det. Hun forstår heldigvis ros, og blev glad når man kommenterede, hvad hun gjorde godt. 

Da jeg var færdig med mit bad, og jeg stod ude på vejen, kunne jeg konstatere, at jeg var blevet snydt for 20 minutter. Jeg regner ikke med at komme igen, selvom pigen var sød. Jeg vil anbefale at nøjes med højst 30 minutter hvis du overvejer at besøge hende for første gang, og selv vurdere om du vil komme igen. 

 

Krop: 7/10

Personlighed: 7/10

Sex: 7/10

Diskretion: 4/10

Kommunikation: 3/10

Endelig score: 5.5/10

Sted: I nærheden af Søndermarksskolen. 

Pris: 1500,- for 60 minutter og 2x cum. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har tænkt lidt over min anmeldelse, og at jeg anklager biksen for at snyde med tid. Jeg er kommet frem til, at snyderiet muligvis er resultatet på en misforståelse i kommunikation. Jeg skriver lørdag til nummeret, at jeg gerne vil komme 14.00 til 15.00. Søndag formiddag modtager jeg en SMS fra et nyt nummer, der beder mig bekræfte min aftale kl. 14.15. Eftersom dette tidspunkt passede meget bedre for mig, så bekræfter jeg aftalen til 14.15. Jeg er ude af døren 14.55. Det jeg tror muligvis er sket, er, at jeg om lørdagen har skrevet med Ice, og søndag bekræfter med chefen i biksen, og så har chefen ikke kommunikeret ændringen af tidspunktet til Ice, så hun har muligvis troet, at jeg har været 15 minutter forsinket, og tænkt at det er min egen skyld (hvilket jeg ville synes var fair nok). 

Jeg skal ikke udelukke, at det hele beror på en misforståelse, og derfor vælger jeg også at sige, at I skal se bort fra den kommentar. Det ændrer ikke på min karaktergivning, måske sænker det endda kommunikationsdelen, men anyway, jeg synes at tvivlen skal komme dem til gode, for Ice var som sagt rigtig sød. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej  alle                                      

Jeg besøgte i går Ice, og jeg havde en rigtig dejlig time med hende.    Hun er en rigtig sød , charmerende dame, som gør alt hvad hun kan for at du har det dejligt. Hun har nogle dejlige store naturlige bryster , og en rigtig dejlig krop. Hun gir et rigtig godt blow og alt andet er også godt.           Jeg skal helt sikkert besøge hende igen.       :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Bagmænd skrev, for 9 minutter siden:

hvor ejeren fik en anden pige til at arbejde på samme profil/konto

Mutter har et antal annoncer som hun bruger til sine piger. Fotos skifter ligesom lokalitet. Teksten ændres ikke, undtaget i sjældne tilfælde omkring pigens data. Det er samme tekst i samtlige annoncer, så de er let genkendelige. Det skal siges at mutter altid har pæne og servicemindede piger i sin flok.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bagmænd skrev, 1 time siden:

@MidtvestagurkenNej, jeg snakkede med Alice , hun rejste hjem til Thailand allerede sidste weekend. Jeg tror at billederne af Nicha er en anden pige, hvor ejeren fik en anden pige til at arbejde på samme profil/konto

Jeps hun er rejst med flyveren hjem. Hun stoppede lidt tidligere end planlagt.

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...