Hop til indhold
Bramfri

Den nøgne pølse (uden gummi)

Recommended Posts

En hurtig tanke.

Jeg har personligt aldrig kunne forstå dem som ønsker at nyde en GP´s våde fisse, uden først at tage en regnfrakke på. Jeg har læst en del indlæg her på siden, hvor der bliver efterspurt tøser som er villig til at lege uden gummi, og jeg har også prøvet at stå overfor en lækkerbisken som tilbød mig at tage mig rå - imod en lille ekstra betaling naturligvis. Jeg er helt enig i, at det er dejligt at kunne mærke fisses safter direkte mod min nøgne hud og at støde mit blottede pikhoved ind imod fisses stramme opgang.

Men når jeg kan tage imod tilbuddet, så har den som "kom" før mig nok også kunne. Og hvis en tøs er så uforsigtig med sit eget helbred, at hun ligger sig ned på ryggen, spreder sine ben og lader alle os købestærke pikhoveder komme fordi - uden i det mindste at krave, at vi iføre os beskyttelse. Så tænker jeg, at jeg løber en risiko ved at lade lillemanden svømme sig en tur, hvor min gamle vaccine imod skoldkopper næppe ville hjælpe mig.

Derfor vil jeg spørge om det blot er en uovervejet lyst fra de få eller er der et eller andet som jeg bare ikke har forstået?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bramfri skrev, for 3 minutter siden:

eller er der et eller andet som jeg bare ikke har forstået?

Ja der er.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det letteste er nok bare at lade en hver udleve sin seksualitet i fred og så lade være med at starte en debat igen igen om et emne der er debatteret til hudløshed 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja du nævner jo "Jeg er helt enig i, at det er dejligt at kunne mærke fisses safter direkte mod min nøgne hud og at støde mit blottede pikhoved ind imod fisses stramme opgang."  Mon ikke når pigen og fyren  vil have øko sex som nogle kalder det   er man klar over at andre os har været inde og lagt en dej. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bramfri skrev, for 1 time siden:

Derfor vil jeg spørge om det blot er en uovervejet lyst fra de få eller er der et eller andet som jeg bare ikke har forstået?

Tror ikke det er uovervejet men en lukken øjnene for risiko og en indbildt nedtoning af risiko.

Del dette indlæg


Link til indlæg
pacer skrev, 1 time siden:

Tror ikke det er uovervejet men en lukken øjnene for risiko og en indbildt nedtoning af risiko.

Enig!! Jeg bliver hver gang overrasket, i disse debatter, over hvor gode voksne mennesker er til at nedtone risikoen ved seksuelt overførte sygdomme:ph34r:.. Og det er endda uden at regne risikoen for graviditet med.. Mange af de unge piger der tilbyder uden er jo i deres mest frugtbare alder.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bramfri skrev, for 3 timer siden:

Derfor vil jeg spørge om det blot er en uovervejet lyst fra de få eller er der et eller andet som jeg bare ikke har forstået?

Tja,  hvis man kan dyrke ubeskyttet sex med tilfældige parter hver weekend (scoret i byen til fester, festivaler m.v og gerne i en 120 Hestes B med personer man ikke har noget kenskab), så er det nok naivt at tro, at den seksuelle adfærd skulle være anderledes blot fordi man er ædru og der er penge involvere

Og, nej det er ikke et forsvar/opfordring, men blot en almindelig konstatering af folk seksulle adfærd ikke adskiller sig meget i forhold til privatliv/købesex.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, for 3 timer siden:

Er mest overrasket over at pigerne, tager chancen uden kondom. Det jo deres krop de bruger til at tjene penge med.

Ja men nogen tænker ikke over konsekvensen fordi "det er jo bare en enkel pille/indsprøjtning og så det jo væk igen".. De tænker ikke over at der i Danmark alene hvert år bliver registreret 500 kvinder der ønsker hjælp til at få børn fordi de er blevet sterile pga gonoré eller klamydia.. Det noget der ligger langt ude i fremtiden for dem eller måske de allerede har fået de børn de gerne vil have.. Jeg tænker at mænderne heller ikke tænker over det faktum eller måske ikke tænker over chancerne for videre smitte når de knalder konen eller kysser børnene.. Bare tanken alene holder mig klaaaart fra at tilbyde oralsex uden kondom.. Selv med tandpasta osv sidder bakterier osv jo stadig ved.. Mener der var et eksperiment hvor der blev testet efter fund af DNA i munden på en person hvor det tog 14 dage eller sådan noget før man ikke kunne måle dna'et fra den anden testperson længere.. 

Det er nemme ekstra penge at tjene.. Og så mange gør det efterhånden at det er svært at føle at man kan overleve i branchen hvis man ikke vil give fransk uden.. Jeg priser mig da utrolig lykkelig for at der findes mænd derude der også selv er opmærksomme på risici.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 2 timer siden:

Tja,  hvis man kan dyrke ubeskyttet sex med tilfældige parter hver weekend (scoret i byen til fester, festivaler m.v og gerne i en 120 Hestes B med personer man ikke har noget kenskab), så er det nok naivt at tro, at den seksuelle adfærd skulle være anderledes blot fordi man er ædru og der er penge involvere

Og, nej det er ikke et forsvar/opfordring, men blot en almindelig konstatering af folk seksulle adfærd ikke adskiller sig meget i forhold til privatliv/købesex.  

Mange beslutninger eller valg taget i livet skulle gerne være forskellig fra ædru til fuld tilstand.. Der jo en grund til at man gerne må køre bil ædru men ikke må fuld bare som et enkelt eksempel.. 

Jeg har dog faktisk aldrig haft et one-night-stand:P..

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 12 timer siden:

Tja,  hvis man kan dyrke ubeskyttet sex med tilfældige parter hver weekend (scoret i byen til fester, festivaler m.v og gerne i en 120 Hestes B med personer man ikke har noget kenskab), så er det nok naivt at tro, at den seksuelle adfærd skulle være anderledes blot fordi man er ædru og der er penge involvere

Og, nej det er ikke et forsvar/opfordring, men blot en almindelig konstatering af folk seksulle adfærd ikke adskiller sig meget i forhold til privatliv/købesex.  

Den pige man møder en aften i byen, har nok ikke lige været i seng med 5 forskellige fyre før dig.

Men det har en GP.

Del dette indlæg


Link til indlæg
The diligent skrev, 1 time siden:

Den pige man møder en aften i byen, har nok ikke lige været i seng med 5 forskellige fyre før dig.

Men det har en GP.

Nu vi udelukkende taler om forskellig adfærd, altså ikke hvad der er klogt eller dumt osv.  og som trådstarter sørger et svar på hvorfor, så er min pointe såmænd blot, at det kun er en ubetydelig del der ændre adfærd baseret på en eller anden form for logik  i situtioner der minder om hinanden men hvor der logisk set er forskel på risikoen for at komme til skade på den ene eller anden vis.

 

Hvis folk inddragede logik i højere grad så skulle man mene at de fleste cykellister i københavn ville afvige  i adfærd til cykellister i små byer ved at f,eks at være 

være mere opmærksom i traffikken 

  • ikke køre over for rød
  • Ikke køre slaloom kørsel imelllem bilerne
  • Ikke placere sig på højreside at lastbiler der skal svinge til højre, når det bliver grøn
  • Ikke køre uden lys på cykelen
  • Ikke køre uden cykelhjelm
  • Ikke tale i mobil imedens man cykler
  • Ikke  spille højt musik i sin hørebøffer.

Forsæt selv listen -  Alle har vist bemærket at cykellisterne i København enten kører lige så lige så tåbeligt eller endda være en man gør i de små flækker ude i provinsen.  Set ud fra den vinkel er der desværre ikke meget belæg for at hævde at cykellisterne i deres cykeladfærd skulle inddrage sandsynligheds beregninger m.v.  angående at komme til skade.

 

 

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
moden libertiner skrev, for 7 timer siden:

Går det SÅ godt i branchen kære Jro :D

Jeg klager ikke endnu da.. Jeg tænker hvis jeg som dansk kvinde med en masse restriktioner (ingen fransk uden osv) og en rimelig "høj" pris sleeeet ikke klager så har de piger der er "billigere" og mere villige vel flere gæster og klager nok endnu mindre:ph34r::lol:.. Har da også læst flere gange folk herinde skrive at de måtte vente og har set gæsten før dem gå ud af døren.. Når jeg tænker over hvor mange gæster der hver gang nægter at besøge mig, når de hører at alt er med kondom, så må de piger der tilbyder det jo have heldet med sig når de skriver til dem.. Det helt uden at tænke på de piger der arbejder 24/7.. Jeg ville ikke bryde mig om at vide hvor mange gæster de har dagligt..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest moden libertiner

Kære Jro

Hvad er det vi mænd køber ? Har lige begyndt at læse klummesamlingen 'Henne Om hjørnet' Her får man råt for usødet nogle betragtninger omkring kønslivet på Vesterbronx i slut 90'erne. Skønt at genlæse dem.

Men her er udtryk som 'at gnave gren' om det var med eller uden melder historien ikke noget om men formentlig uden. I en beskidt baggård eller et tarveligt værelse med en slidt alkoholiseret kvinde. Der var kunder til det, er det sikkert stadigvæk.

Men det er jo ikke det du tilbyder, du tilbyder en helt anden service til en helt anden pris. 

Men det er jo ikke sikkert at de billigere varianter har mere travlt. Det er med sex som med biler der er ALTID kunder til de dyre biler, Rolls Royce, Bentley osv, men det kan godt være at den 80.000 kr. Citroen C1 ikke går som varmt brød fordi dem der 'kun' har råd til den er langt hårdere ramt af inflation, stigende energipriser osv. 

Jeg har sådan en fornemmelse fra anmeldelserne af dig at du har andre kvaliteter der opvejer at man ikke kan få 'gnavet gren' :-)  ( fy skam dig ML) uden gummi hos dig.

Jeg besøger en thai kvinde der iflg nogle anmeldelser ikke kan massere hårdt som thai kvinder nogle gange kan, men hun er skøn at ligge i arm med, at nusse med udover det frække vi laver sammen først. Så det opvejer jo at der er andre ting hun ikke er god til.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Utilregnlig

Tænk en sådan tråd igen igen og igen opstår men sådan er det, jeg har dog ingen moralsk prædiken tiltag (det må folk selv om hvorvidt de gør uden) men at forestille sig at det er noget man kan blive enig om er vel ej noget man hverken burde oplyse og da slet ikke reklamere med, forstå mig ret, hvis jeg skulle få lyst til sex med en pige uden så ville jeg da aldrig vælge en som reklamere med det og da slet ikke oplyse det for andre, hvilket gør at tråden er Tabu til enhver tid men sådan er vi så forskellige og heldigvis :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lidt pudsigt, det med blowjob.
Jeg har næsten et modsat problem - så i den forbindelse har jeg ikke den store risiko for smitte ... 

Jeg er ikke rigtig til Blowjob - i det hele taget, hverken med eller uden gummi,
Det er da sådan set meget behageligt, men jeg har eet eller andet følelsesmæssigt imod det ... 
Helt galt er det med gagging.
Sidst jeg besøgte en pige for et par måneder siden - i øvrigt en rigtig skøn pige - ville hun glæde mig med blowjob og gagging ... 
Det var lidt synd, jeg lå og tænkte, åhnej, hvad gør jeg ... :D  ... det var et totalt turn-off for mig .... 
Jeg må huske fremover at sige det til pigen, helst ingen blowjob ... med mindre pigen virkelig selv tænder på det, så er det OK .. 
Men det er ikke helt nemt, mange piger synes det er det bedste de kan gi'

Jeg er meget mere til handjob, 'lingam massage' eller nussen til udløsning ... 
Og det er da ikke smittefarlig ...

Og så elsker jeg at slikke pigen ... 
Smitterisikoen for klamydia skulle være meget lav hér, fordi - har jeg læst - klamydia kan smitte 'til munden og ikke fra munden' ... 

I øvrigt blev jeg nysgerrig da jeg læste tråden igennem ...
Og jeg så at man nu kan købe hjemmetests til flere kønssygdomme ... 
Både tests hvor man kan se resultatet med det samme, og tests hvor man sender prøven ind og får svar fra et laboratorium ...
Hvor sikre de er véd jeg ikke, men det er da en meget god viden at have i baghånden ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sneræven skrev, for 13 timer siden:

Både tests hvor man kan se resultatet med det samme, og tests hvor man sender prøven ind og får svar fra et laboratorium ...
Hvor sikre de er véd jeg ikke, men det er da en meget god viden at have i baghånden ... 

De er ikke særlig sikre.. snakkede selv med apoteket om det fordi jeg havde en "forskrækkelse" for nogle uger siden der heldigvis viste sig bare at være en almindelig omgang blærebetændelse:lol:..

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 38 minutter siden:

De er ikke særlig sikre..

Det må man sige!
Jeg fandt en artikel om det, det lader til at læne sig op ad fup og svindel ...

https://politiken.dk/forbrugogliv/forbrug/art7686244/Eksperter-advarer-mod-hjemmetest-af-klamydia

Men véd så ikke om det forholder sig anderledes med de tests hvor man sender prøver ind ... 

Jeg har heldigvis aldrig selv haft symptomer af nogen art .. 
Men jeg tænker da over det, også fordi flere af sygdommene tit er symptomfrie .. 

Som sagt, heldigvis er der meget lille (eller ingen) risiko begge veje for smitte med klamydia når man slikker pigen .. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sneræven skrev, for 2 timer siden:

Det må man sige!
Jeg fandt en artikel om det, det lader til at læne sig op ad fup og svindel ...

https://politiken.dk/forbrugogliv/forbrug/art7686244/Eksperter-advarer-mod-hjemmetest-af-klamydia

Men véd så ikke om det forholder sig anderledes med de tests hvor man sender prøver ind ... 

Jeg har heldigvis aldrig selv haft symptomer af nogen art .. 
Men jeg tænker da over det, også fordi flere af sygdommene tit er symptomfrie .. 

Som sagt, heldigvis er der meget lille (eller ingen) risiko begge veje for smitte med klamydia når man slikker pigen .. 

Det ved jeg heller ikke.. men har tit tænkt mit når jeg så annoncer for creampie gangbangs hvor de tilbyder at teste inden så man kan sexe uden kondom.. når de test er så usikre så virker det jo lidt omsonst..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Udbud og efterspørgsel. Mon ikke de fleste mænd synes det er bedre uden. Så er det bare om de vil løbe risikoen. Der er forhåbentligt også dem, der har en fast partner, og så siger de ikke vil købe sex uden af hensyn til den partner, m. Personligt startede jeg fransk uden hos de østeuropæiske piger. Så hændte det langt senere, at thaierne lokkede mig til dansk uden. Fælden er klappet en gang eller to, men som regel overlever jeg uden mén.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...