Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/348049

Var i fredags en smut forbi Isa i Møborg. Min plan var egentlig at jeg ville have besøgt @Kira svalereden men da jeg ankom var den søde Kira desværre optaget, og jeg var lidt presset på tiden, så det måtte desværre blive en anden gang. Jeg havde dog sat mig selv tilpas meget op til ballade at jeg besluttede at prøve at finde en anden. 
 

Lavede en hurtig søgning herinde på Isa som jeg var faldet over, da min tur bragte mig ud til det aller vestligste Danmark. Jeg vidste det var med kort varsel og sendte en besked. Hurtig svar og en aftale på 45 min kom i hus med et par specifikke ønsker fra min side.

Huset er ikke noget at råbe hurra for. Et faldefærdigt håndværkertilbud, men ok til formålet og fint rent. Til gengæld er diskretionen i top. Det ligger laaannngggtt ude på landet.

Isa er hende på billederne. I min verden en rigtig køn pige, super god til engelsk, så kommunikationen glider let. Hun har nogle kg mere på siden end billederne viser, men ikke noget der gjorde noget for mig. Hun er meget servicemindet og vil helt sikkert gøre sit ypperste for at gøre dig tilfreds. De 45 min gik lynhurtigt i det gode selskab. Mine små ønsker gik lige som jeg havde forestillet mig, så stor anbefaling herfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun var i ESbjerg for et par år siden. Jeg aflagde hende et besøg. Ja hun er en frisk og glad pige og så var hun virkeligt fræk og ligefrem i positiv forstand.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var på besøg hos Isa i Møborg den anden dag. Jeg har tit set hendes annoncer herinde så nu skulle hun have et besøg. Huset ligger lidt uden for byen man kan parkerer bag huset. Hun ønskede at jeg skulle skrive til hende 5 min før jeg kom. Hun åbnede hurtig døren da jeg ankom. Jeg var helt solgt da jeg så hende med et håndklæde omkring sig. Hun var så smuk og super sød. Jeg havde bedstilt en time til 1500. Jeg blev vist ind i et rum med en dobbeltseng og hun sagde jeg skulle ligge tøjet medens hun gik ud og vaskede sig. Hun tændte mig super meget da hun kom tilbage og lagde håndklædet. Et par søde bryster med smukke brystvorter og en smuk krop. Hun var så dejlig blød at røre ved ryg mave nakke og bryster. Hun kysser så godt medens hun gik lidt på opdagelse på min krop og pik. Hun sagde jeg skulle ligge mig ned hvorefter hun begyndte at sutte min stive pik. Det er den bedste blowjob jeg har nogensinde har fået. Hun blev bare ved vekslende nosser og pik. Jeg nød at blive kysset ind i mellem hun suttede. Hun tog min pik meget dyb og godt omkring hoved som jeg syntes er godt. Når jeg besøger en pige betyder det meget for mig at hun også nyder det. Jeg begyndte at slikke hendes lækre fisse den duftede vildt godt. Hun tog godt imod det det tog fart da jeg brugte to finger samtidig med at jeg slikkede og suttede hendes clitoris. Hun stønnede højrer og højrer og lagde en hånd på mit hoved. Hun kørte lidt rundt med røven før hun fik en stor orgasme hun klemte godt om mine finger hun er dejlig stram. Vi lå og snakkede lidt om hendes liv hun fortalte hun var 30 år. Nu mente hun jeg skulle ligge mig ned og nyde det. Så suttede hun mig næsten i den syvende himmel det er vild som den pige kan sutte. Nu fik jeg en kondom på og hun lagde sig i missionær stillingen som jeg er stor fan af. Hun blev godt tænd af at mærke min pikke det var tydeligt at hun blev tændt af den stimolering det gav i hendes skede. Jeg prøvede at stimulere hendes clitoris med min tommeltot imens. Men hendes clit var alt for følsom til det endnu efter hendes orgasme. Vi prøvede kun denne stilling men hun var klar til andrer hvis det havde været mit ønske. Jeg havde lidt svært ved at komme. Selv om hun suttede mine brystvorter og kyssede mig frække med våde kys. Jeg lagde mig ned og så gik hun for alvorlige i krig med min pik. Jeg spurgte om jeg måtte komme i mund på hende. Hun sagde det kostede 200 kr mere. Hun er en god forretnings kvinde :)  jeg takkede ja fik hende til at skyde bagdelen lidt tilbage så min hånd kunne nå hendes våde fisse og numse. Jeg kom i en kæmpe brøl hun tømte mig total. Godt det lå ude på landet med den brøl. Vi snakkede lidt kyssede lidt hun var meget svær at give slip på. Da jeg sad i bilen kom jeg i tanke om de 200 kr. Ud af bilen banke på super glad pige med et stort dejlig smil da hun fik pengene. Sådan skal det være ikke noget med næste gang måske hvis vi kendte hinanden men det gør vi ikke endnu. Men det kommer vi til. Hun var virkelig en sød pige der gjorde det der stod i hendes magt for at det skulle være en god oplevelse for mig. Det var for mig en stor oplevelse at møde hende og hendes dejlige væsen ikke mindst den store orgasme hun fik gjorde mig glad. Hun er god til Engelsk og så har hun en dejlig humør. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Baldy skrev, for 4 timer siden:

Hej Bobbe og Sauer,

Ryger Isa? Det er en turn off for mig.

Hej Baldy det kan jeg bekræfte at hun gør. Det er en af mine fetisher selvom jeg er ikke ryger:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bobbe skrev, for 18 timer siden:

Hej Baldy det kan jeg bekræfte at hun gør. Det er en af mine fetisher selvom jeg er ikke ryger:rolleyes:

Ha ha Bobbe - alle piger jeg besøger ryger også når jeg er færdig med dem, men det er mellem benene;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Baldy skrev, den 20.2.2023 at 15:58:

Ha ha Bobbe - alle piger jeg besøger ryger også når jeg er færdig med dem, men det er mellem benene;-)

Ha ha det kender jeg godtB)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...