bager 92 Skrevet 15. November, 2013 Husk i aften !! Stem på Allan , Allan skal Danse videre Mvh Danse bager :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1681 Skrevet 16. November, 2013 Allan skal ud på røv og albuer. Er stadig sur over at Claudia røg ud. :cry: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5797 Skrevet 16. November, 2013 Har selvfølig stemt på Allan...at jeg så ikke gider se programmet er en anden sag. Men Allan er Danseminister Og så har goe baller :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 1949 Skrevet 19. November, 2013 Husk i aften !! Stem på Allan , Allan skal Danse videre Mvh Danse bager Allan :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest VarmePia Skrevet 19. November, 2013 Alan kan ikke danse om så det koster hans liv! Men han er lige så nuttet som Bambi på glatis når han prøver, så han får min stemme Knus Pia Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbassen 42 Skrevet 22. November, 2013 HUSK I AFTEN . . . . STEM PÅ ALLAN ! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bager 92 Skrevet 22. November, 2013 Vigtigt vigtigt vigtigt I aften skal Allan danse Stem på Allan , Allan skal vinde vild med dans Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3392 Skrevet 22. November, 2013 Det er da på ingen måder vigtigt. Mere totalt ligegyldigt og spild af tid. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bager 92 Skrevet 22. November, 2013 Det er da merget vigtigt at Allan Komer i finalen Stem på Allan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1681 Skrevet 22. November, 2013 Efter Claudias exit og klovnen Allans forestående sejr i dettte års VMD har jeg valgt at boykotte semifinalen og finalen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bager 92 Skrevet 22. November, 2013 Fusk steme fusk Fintæling tak !!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1681 Skrevet 22. November, 2013 Dejligt at folk fik ilten tilbage til hjernen og stemte de 2 andre par i finalen. Nu skal jeg se finalen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25030 Skrevet 22. November, 2013 Dejligt at folk fik ilten tilbage til hjernen og stemte de 2 andre par i finalen. Nu skal jeg se finalen. Ja, stem på Allan. Så kan det være, at vi efterhånden kan slippe af med alle de programmer, der foregiver en virkelighed, der ikke er virkelig, men redigeret. Hvad skal vi med dem? Så: STEM PÅ ALLAN 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ludvig Skrevet 22. November, 2013 Var det ikke på tide, at det lorte program, endegyldigt lukkede og slukkede..? Det nærmer sig jo reality pis. VH Ludvig. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3392 Skrevet 22. November, 2013 Var det ikke på tide, at det lorte program, endegyldigt lukkede og slukkede..? Det nærmer sig jo reality pis. VH Ludvig. Desværre så har tv2 offentlig gjort at der kommer med vild med svans næste år. Så længe det trækker 1 mio + seere hver fredag, så sker der intet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg