Hop til indhold
Bigstok

Danske Sophie - absolut et besøg værd

Recommended Posts

Gentlemen,

Havde for nogle uger siden fornøjelsen af at besøge en relativt nystartet dansk pige, som fortjener nogle rosende ord og en anbefaling med på vejen.

Vi nærmede os slutningen på en hektisk arbejdsuge og jeg havde brug for at stresse af med en dejlig kvinde ved min side. Eller under mig. Eller oven på mig. I ved. 
Havde aftenen forinden spottet Sophies annonce (https://annoncelight.dk/showad/350627), som så lovende ud. Jeg havde haft kig på hende tidligere, hvor hun var i nærheden af Horsens og Aalborg. Nu annoncerede hun i nærheden af Hadsten/Randers, noget nærmere min bopæl, så det skulle da prøves. 
Jeg kontaktede Sophie på sms i løbet af formiddagen og der var prompte svar, i løbet af ingen tid havde vi en aftale på 60 minutter efter fyraften. Fik adressen senere på dag, hvor Sophie også gav besked om at hun var ca. 10 min forsinket i forhold til vores oprindelige aftale - en fin servicemeddelelse, som jeg satte pris på. 
Så afsted til adressen. Vi skulle et godt stykke ud i landlige, idylliske omgivelser. Faktisk så langt ud at firmabilens nyligt opdaterede navigationsanlæg nægtede at anerkende adressen. Med hjælp fra Google Maps lykkedes det dog at finde frem til den korrekte gårdsplads. Så op ad trappen til en S&M legeplads med tilhørende hyggerum til os med de mere basale behov, hvor dejlige Sophie ventede. 

Sophie skulle vise sig at være en smuk og dejlig, naturlig pige med et kærligt gemyt. Var dårligt kommet inden for døren før jeg fik et kram og et kys som velkomst. Billederne på annoncen ser ud til at være taget for nyligt og er vellignende. Hun er som sagt en naturlig pige, med store bryster og en rund, ditto bagdel. Har piercede brystvorter og moderate tatoveringer, men ser ellers ganske økologisk ud og med et sødt, kønt ansigt oveni. 
Vi fik afregnet for en time og så var der ellers god tid til kys og kram og en solid omgang GFE. Da jeg havde hende i en lækker doggy kunne jeg ikke lade være med at spørge om der var mulighed for at tilkøbe anal. Jeg synes egentlig det er god stil at aftale den slags inden akten er i gang, da nogle piger har behov for forberedelse, men Sophie var heldigvis helt klar på den. Med lidt behændighed fik hun manøvreret stokken op i sin stramme mås. Fuld valuta for pengene, jeg kunne kort tid efter kvittere med en større ladning på hendes skønne bryster. 
Havde gerne hyggesnakket lidt mere med hende, men timen var næsten gået på det tidspunkt, så det blev kun til en hurtig chit-chat og et par kys farvel. 

Sophie får min varmeste anbefaling og er helt sikkert et besøg værd. Det bliver heller ikke sidste gang jeg lægger vejen forbi hende.
Kan se hun er i Aalborg dags dato. Kan i så se at komme afsted i heldige, nordjyske asener ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Bigstok

Tusind tak for dine meget søde ord! Det var helt fantastisk at læse <3 Jeg er utrolig glad for at du nød vores tid sammen. Jeg nød det rigtig meget, og glæder mig utrolig meget til hvis du vil besøge mig igen :) 

Kys din Sophie 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...