Hop til indhold
bwslave@mail.com

Fitness kontrakt slave

Recommended Posts

Hej

Jeg er en spinkel og underdanig fyr som længe har ønsket at underkaste mig en dominerende kvinde og har samtidig forsøgt at tage mig sammen til at dyrke fitness, da jeg gerne vil opbygge nogle muskler men jeg hader træning og mister motivationen og stopper igen. :)

Jeg har derfor tænkt over hvordan jeg kunne få hjælp til at blive fastholdt i træning og samtidig underkaste mig en Mistress. Jeg har fået ideen at lave en benhård fitness kontrakt med en sadistisk kvinde som ville nyde at holde mig op på den.
 
I store træk havde jeg tænkt en fitness kontrakt kunne indeholde følgende:
 
- fast månedlig betaling til kontraktejer
- ubrydelig kontrakt som kun kan ophæves af kontraktejer.
- jeg sender personlig info / billeder ved kontraktindgåelse der kan bruges som afpresning
- tvungen fast træning x gange om ugen
- bødestraf eller andet hvis det ikke overholdes
- online dokumentation af overholdt træning til kontraktejer
 
Jeg har ikke detaljerne på plads endnu, men det er i overordnede træk mine tanker.
 
Det vigtigste er dog at kontrakten skulle indgås med en kontraktejer som ville holde fast i kontrakten UANSET mine indvendinger, tiggeri om exit eller påståelse om at slaven har fortrudt. Og som ikke ville tøve med at afpresse slaven hvis jeg ikke opfyldt kontraktens mål og ordrer.
 
Findes der nogen der kunne være interesseret i dette?
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hej bwSlave

Jeg vil anbefale at du tager fat i Lady Iris Domina - Se mere på hendes Twitter hvor du også finder hendes mail.

Mit forløb var med fokus på vægttab - og tro mig, hun tøver ikke uanset hvilken form for afstraffelse i aftaler. I det indledende forløb var hun meget lyttende og forstående omkring mine ønsker, men da først aftalerne hvor på plads var der ingen nåde.

I mit tilfælde var der både tale om kostomlægning og træning

https://twitter.com/domina_iris?s=21&t=BqZsifgct63Rg2fvjSM5_Q

 

Redigeret af GreekMagician

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan kan hun checke, at du overholder din træning?
Når du efter et stykke tid får nok af det, kan du jo bare snyde eller annullere, medmindre hun har dit kreditkort.

Personlig synes jeg du skulle adskille de to ting og opsøge noget holdbaseret træning med faste tidspunkter, hvis fri træning ikke er din kop te. Alt det andet er en god fantasi, men risikabelt og uholdbart i det virkelige liv. Minder mig om et projekt jeg har set online  med at miste penge, hvis man ikke taber sig eller andet gøgl.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...