Hop til indhold
Nikolaj K

Kysser June fra Ahornsgade?

Recommended Posts

Jeg ved godt, at der er vanvittig mange gode anmeldelser af legendariske June fra Ahornsgade. De handler stort set alle om hendes økoblow og analkundskaber. Men jeg kunne godt tænke mig at høre jer om I har oplevet, at hun kysser? Evt. tungekys?  Det er nemlig en vigtig ting for mig, og jeg synes ikke at det fremgår af hverken hendes profil eller jeres mange dejlige anmeldelser. Kan I hjælpe en broder? Jeg kunne rigtig godt tænke mig at besøge hende.http://damernefordig.com/#june :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan jeg love dig for. Da jeg besøgte hende i fredags var det en omgang slavetøs hvor en af legene var at jeg måtte slikke hendes mund imens hun var helt passiv. Det blev dog også til en del mere almindelige tungekys.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stærkt. Det lyder som om, hun virkelig er værd at besøge :D Har en fantasi om at blive snavet i gulvet, mens hun har munden fuld af sperm - og eftersom hun tager ladningen i munden, lyder det næsten som en god mulighed :lol: Det lyder som om, at jeg skal afsted snart :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikolaj K skrev, for 21 minutter siden:

Stærkt. Det lyder som om, hun virkelig er værd at besøge :D Har en fantasi om at blive snavet i gulvet, mens hun har munden fuld af sperm - og eftersom hun tager ladningen i munden, lyder det næsten som en god mulighed :lol: Det lyder som om, at jeg skal afsted snart :D

kom afsted og lad os høre mere bagefter

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikolaj K skrev, 1 time siden:

Stærkt. Det lyder som om, hun virkelig er værd at besøge :D Har en fantasi om at blive snavet i gulvet, mens hun har munden fuld af sperm - og eftersom hun tager ladningen i munden, lyder det næsten som en god mulighed :lol: Det lyder som om, at jeg skal afsted snart :D

Hun var helt med på cumkys da jeg var der.

desværre passer hendes vagter dårligt med hvornår jeg har mulighed men når det passer igen skal jeg helt sikkert forbi igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...