Hop til indhold
mads johansen

Angelina21, København

Recommended Posts

http://massage.side6.dk/angelina21

Er der nogen der har erfaringer med Angelina21? Umiddelbart ser hun lækker ud på billederne, men om de er ægte ved jeg naturligvis ikke. Hun tilbyder 1 time for 1.000 kr., hvilket er meget billigt, men der skal betales 300 kr. ekstra for tillægsydelser. Derfor kan prisen hurtigt løbe op.

Er der nogen der også ved om hun holder til på hotel eller i lejlighed? Jeg foretrækker klart en lejlighed, da det kan være nasty at skulle drible sig forbi receptionen/receptionister. Jeg har prøvet at få "blikket" af receptionister på et hotel, hvilket gjorde at jeg følte mig temmelig afsløret.

Håber der er nogle der kan hjælpe!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ville nok holde mig langt væk fra hende - listen af ekstraydelser er alenlang og indeholder ting der burde være inkluderet i basis prisen for en times "blandede bolsjer", fx danish, french og swedish handjob.

Kunne være morsomt bare at booke hende til "1 hour sex safe without any extra 1000.-" og så se om hendes definition på basis sex er en dyb sensuel samtale og intet andet :lol:

Enten er hun en golddigger, eller også er det en komplet amatør der intet aner om den normale sex business.

God weekend

Del dette indlæg

Link til indlæg

"My extra services:

AMERICAN

DANISH

DEEP THROAT

DILDO SHOW

DUTSCH

EROTIC MASSAGE

FRENCH

GFE

LESBIAN

JEANS DOMINATION

KISSING

LUXURY DANISH

MASTURBATION SHOW

NORWEGIAN

OIL MASSAGE, SPANISH, SWEDISH

SEX TOYS

STRIPTEASE

SUPER FRENCH

SWEDISH HANDJOB

RELAXING MASSAGE"

Uhmm... hvad er en basis-ydelse, hvis "danish" falder ind under "ekstra"? Brætspil?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...