Catono06 15 Skrevet 5. November, 2022 Hejsa. Hvem skal man besøg/besøges af i dag i Horsens. Modtager gerne anbefalinger, gerne en yngre pige:-) takker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Løsning 18 Skrevet 7. November, 2022 Catono06 skrev, den 5.11.2022 at 17:41: Hejsa. Hvem skal man besøg/besøges af i dag i Horsens. Modtager gerne anbefalinger, gerne en yngre pige:-) takker Jeg vil helt klart vælge at besøge Melinda https://annoncelight.dk/showad/352519 hun har gode anmeldelser og jeg tror ikke at du vil blive skuffet... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ja-mand 118 Skrevet 7. November, 2022 Som ovenfor nævnt. Melinda er i Horsens for første gang og jeg vil anbefale dig at aflægge et besøg. Hun har mange gode anmeldelser under hendes gamle profilnummer på AL Hvis du kan lide naboens datter tænker jeg ikke du bliver skuffet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Catono06 15 Skrevet 8. November, 2022 Takker. Det ser bestemt lovende ud. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg