Hop til indhold
Bgo

Store skamlæber på Sjælland

Recommended Posts

Monte skrev, for 4 timer siden:

Følger lige med her :)

Tænker jeg der er mange af os der gør, men hvorfor skrive det?

@Bgo Hvordan er dine præferencer for store skamlæber?

Elsker det selv, men også gerne med en clit af lidt størrelse samtidig. Dette har f.eks. Melissa som ofte er i sydhavnen. Hun er umiddelbart ikke på lige nu, men hun er fast tilbagevendende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
frddblk skrev, for 2 timer siden:

Tænker jeg der er mange af os der gør, men hvorfor skrive det?

@Bgo Hvordan er dine præferencer for store skamlæber?

Elsker det selv, men også gerne med en clit af lidt størrelse samtidig. Dette har f.eks. Melissa som ofte er i sydhavnen. Hun er umiddelbart ikke på lige nu, men hun er fast tilbagevendende.

Jeg nyder bar at de hænge sådan lidt løse ud af fissen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest moden libertiner

Men ikke i det link du oprindelig angav på AL :-) 

Det er jo det jeg forholder mig til. Jeg er doven så gider ikke følge det ene link efter det andet og der var jo rigeligt med billeder på AL, dog ingen der dokumenterede omfanget af hendes skamlæber.:P

Redigeret af moden libertiner

Del dette indlæg


Link til indlæg
moden libertiner skrev, for 19 minutter siden:

Men ikke i det link du oprindelig angav på AL :-) 

Det er jo det jeg forholder mig til. Jeg er doven så gider ikke følge det ene link efter det andet og der var jo rigeligt med billeder på AL, dog ingen der dokumenterede omfanget af hendes skamlæber.:P

Freja ændrer jævnligt hvilke vagter hun skriver på sin side på AL, det har jeg ingen indflydelse på.

Du er for dovn til at undersøge hvor hun har vagter, men ikke til uberettiget at antyde jeg ikke har styr på hvad jeg skriver.

I øvrigt har hun et billede at missen både på første link på AL og på sin egen side.

Som sagt er de ikke kæmpestore men bestemt heller ikke små.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den lille buk skrev, for 13 timer siden:

Hvordan får man kontakt, kan ikke finde annonce med dig?

I skrivende stund, er det 8 timer siden at SinWihtMe har været online, så mon ikke at du kan sende hende en PB herindefra, og få kontakt ad den vej ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Muff diver
Gløden skrev, for 2 timer siden:

I skrivende stund, er det 8 timer siden at SinWihtMe har været online, så mon ikke at du kan sende hende en PB herindefra, og få kontakt ad den vej ??

Jeg har prøvet, ingen svar 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med årene, er det nærmest blevet til et sagn, om de helt store Skamlæber, ikke siden jætten Ymer, er der blevet slæbt, så store skamlæber hen over Sjælland.

 Alta, Angerboda, Angeya, Aurboda, Bestla, Eistla, Eyrgjfa, Fenja, Gjalp, Gerd, Greip, Grid, Gunlød, Hrimgerd, Hrod, Hyndla, Hyrrokin, Imdr, Jernsaxa, Menja, Nal, Natt, Ragnhild, Skade og Ulfrun, er også muligheder, ved dog ikke om det er et kendetegn for alle  gygre, at deres Skamlæber er store.

 

God jagt, og God mundfuld til alle!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...