Hop til indhold
Hvid78

Mørke piger i Aalborg.

Recommended Posts

Jeg har prøvet nogle af dem - og besøgt alle - dem jeg har prøvet, giver så dårlig service, de er intet værd - Aller har fake billeder - ingen ligner overhovedet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa

 

Ja det er pokkes svært og finde gode ærlige mørke piger i Aalborg- jeg synes og have afsøgt det område af flere omgange, men det er mange år siden der var held på det område.

Dog vil jeg gerne anbefale choko tøsen, hun er mørk, taler dansk og levere varen, hende bruger jeg selv en gang i mellem, men hun har nogle dumme åbningstider, når man arbejder 7-16 5 dage om ugen, og det er sjældent hun er på i weekenden

knus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hvid78 skrev, for 11 timer siden:

Hvad med latinopiger, er deres profiler også fake 

Hej. Det kan man ikke svare på, da der ikke er noget entydigt svar. Se dig om og brug din sunde fornuft.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke interessant for andre at du føler med, der er en knap til formålet. Når nogle efterspørger i et bestemt område, så anbefaler man ikke et helt andet sted. Eventuelle mistanker om at en bestemt befolkningsgruppe er handlede kan man tage andre steder.

Jeg har ryddet op.

Redigeret af Stapler

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hvid78 skrev, den 5.11.2022 at 09:08:

Er der nogen der kan anbefale en mørk pige i Aalborg. Det virker til at alle annoncer er fake. Kan det virkelig passe?

Hejsa

Jeg sad lige og tænkte påp om, der forsat er mørke piger på Mallorca bar i aalborg, sådan tæt på lukketid-der var en gang, men jeg ved det ikke 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...