Hop til indhold
Ja-mand

Endelig et besøg ved Jennifer Romantica

Recommended Posts

Jeg har længe kigget på Jennifers annonce

https://annoncelight.dk/profile/JenniferRomantica

Og har tilsvarende længe ønsket at få arrangeret et besøg ved denne skønne kvinde.

Det er så endelig lykkedes med at få kalenderne til at spille sammen og det blev til et besøg langt væk fra mit normale område i Jylland:)

En par hurtige SMS beskeder og besøget blev arrangeret til dagen efter i Slagelse.

Stedet er beliggende i et boligkvarter, hvor du ubemærket kan parkere bilen og komme til døren, som blev åbnet med det samme. 

Jennifer lægger ikke skjul på hun er ret lille, men jeg må alligevel indrømme jeg blev overrasket over hvor petite hun er:D

Vi fik hurtigt afregnet og hun var hurtigt i bad, idet hun lige var ankommet grundet en forsinkelse fra DSB.

Lidt indledende snak, som dog hurtigt gik over i det som besøget handlede om som foregik rigtigt fint og behageligt.

Jennifer er tæske lækker og giver en rigtig god service og du skal unde dig selv at opleve hende. 

Efter hovedakten var der tid til lidt snak og vi fandt ud af vi bor i samme postnummer, så tråden om hvad man gør hvis man træffer en GP i det offentlige rum blev pludselig aktuel, idet jeg nu kan møde Jennifer vedr mælkekøleren i det lokale supermarked :biggrin:. Det ville dog ikke være noget problem, idet jeg er single og Jennifer er åben omkring hendes arbejde.

Til slut oplevede jeg hanegalet som angiver at tiden er slut. Jeg blev pænt fulgt ud og fik et knus som afsked.

Alt i alt en dejlig oplevelse, som jeg vil gentage når kalenderne kan passe sammen igen:)

Mange tak for en dejlig oplevelse @JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...