Ja-mand 114 Skrevet 5. November, 2022 Jeg har længe kigget på Jennifers annonce https://annoncelight.dk/profile/JenniferRomantica Og har tilsvarende længe ønsket at få arrangeret et besøg ved denne skønne kvinde. Det er så endelig lykkedes med at få kalenderne til at spille sammen og det blev til et besøg langt væk fra mit normale område i Jylland En par hurtige SMS beskeder og besøget blev arrangeret til dagen efter i Slagelse. Stedet er beliggende i et boligkvarter, hvor du ubemærket kan parkere bilen og komme til døren, som blev åbnet med det samme. Jennifer lægger ikke skjul på hun er ret lille, men jeg må alligevel indrømme jeg blev overrasket over hvor petite hun er Vi fik hurtigt afregnet og hun var hurtigt i bad, idet hun lige var ankommet grundet en forsinkelse fra DSB. Lidt indledende snak, som dog hurtigt gik over i det som besøget handlede om som foregik rigtigt fint og behageligt. Jennifer er tæske lækker og giver en rigtig god service og du skal unde dig selv at opleve hende. Efter hovedakten var der tid til lidt snak og vi fandt ud af vi bor i samme postnummer, så tråden om hvad man gør hvis man træffer en GP i det offentlige rum blev pludselig aktuel, idet jeg nu kan møde Jennifer vedr mælkekøleren i det lokale supermarked . Det ville dog ikke være noget problem, idet jeg er single og Jennifer er åben omkring hendes arbejde. Til slut oplevede jeg hanegalet som angiver at tiden er slut. Jeg blev pænt fulgt ud og fik et knus som afsked. Alt i alt en dejlig oplevelse, som jeg vil gentage når kalenderne kan passe sammen igen Mange tak for en dejlig oplevelse @JenniferRomantica 10 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trident 115 Skrevet 5. November, 2022 Kan kun være enig! Jenni er en super dejlig pige, som man skal unde sig selv at besøge. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 13195 Skrevet 6. November, 2022 Taaark for et super hyggeligt besøg.. Snakken faldt jo ganske nemt.. Jeg ser frem til næste gang.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EnjoyLife! 50 Skrevet 7. November, 2022 Tusinde tak for en dejlig anmeldelse, @Ja-mand.. Helt i tråd med alle de andre rigtigt anmeldelser af den fantastical dragende og smukke @JenniferRomantica. En dag i fremtiden må jeg mande mig op, he he.. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg