blaf 8 Skrevet 15. November, 2013 Efter at have læst en del fine anmeldelser af stedet Silkeborgvej 132, besøgte jeg stedet i går ... Hold da kæft en dårlig oplevelse. Det var næsten ikke til at tro, at det skulle være det samme sted, som ellers har fået så gode anmeldelser ... Lokalet var uhumsk og de brugte håndklæderne, blev bare lagt sammen op på hylden igen. Massagen var ringe - det var nærmes bare at få gnubbet olie på kroppen. Herefter blev jeg tilbudt HJ - og med de fine anmeldelser i tankerne, takkede jeg ja. Først ville hun have 800, men det fik jeg "ned" i 600. Så fik hun pengene og gik ud. Nu kom der en anden og ældre kvinde ind - Ikke særlig køn, overvægtig - og udførte det mest uengagerede HJ jeg nogen sinde har fået ... Stedet 2 ud af 10 Hygiejne 1 ug af 10 Massage 2 ud af 10 Pigen 0 ud af 10 HJ 0 ud af 10 Hvis du overvejer Silkeborgvej 132, så køb i stedet en massageolie, sat dig med redtube.com og gør-det-selv - så får du en langt bedre oplevelse og sparer 550 kroner ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25030 Skrevet 15. November, 2013 Undskyld, jeg spørger, men er det et thaisted eller hur? Der kan være utrolig stor variation på stederne, selv inden for samme sted og sågar på samme pige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aalborg Skrevet 21. Januar, 2014 Undskyld, jeg spørger, men er det et thaisted eller hur? Der kan være utrolig stor variation på stederne, selv inden for samme sted og sågar på samme pige. Hej Det Borende X. Jeg har undret mig utallige gange over, at du næsten altid har en kommentar, god eller dårlig om en pige eller et emne. Hvis dine "prøvelser/oplevelser" skal stå til troende, må du næsten være fuldtids ansat til at skrive her på siden. Tænkt sig engang, næste 3.000 anmeldelser eller meninger....Utroligt . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Organizer Skrevet 21. Januar, 2014 Hej Det Borende X. Jeg har undret mig utallige gange over, at du næsten altid har en kommentar, god eller dårlig om en pige eller et emne. Hvis dine "prøvelser/oplevelser" skal stå til troende, må du næsten være fuldtids ansat til at skrive her på siden. Tænkt sig engang, næste 3.000 anmeldelser eller meninger....Utroligt . Hvis du har noget galde, du skal af med, så gør det venligst i en PM. Der er her overhovedet ingen grund til at komme med noget personangreb overhovedet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg