Hop til indhold
blaf

Den dårligste oplevelse ...

Recommended Posts

Efter at have læst en del fine anmeldelser af stedet Silkeborgvej 132, besøgte jeg stedet i går ...

Hold da kæft en dårlig oplevelse. Det var næsten ikke til at tro, at det skulle være det samme sted, som ellers har fået så gode anmeldelser ...

Lokalet var uhumsk og de brugte håndklæderne, blev bare lagt sammen op på hylden igen.

Massagen var ringe - det var nærmes bare at få gnubbet olie på kroppen.

Herefter blev jeg tilbudt HJ - og med de fine anmeldelser i tankerne, takkede jeg ja. Først ville hun have 800, men det fik jeg "ned" i 600. Så fik hun pengene og gik ud.

Nu kom der en anden og ældre kvinde ind - Ikke særlig køn, overvægtig - og udførte det mest uengagerede HJ jeg nogen sinde har fået ...

Stedet 2 ud af 10

Hygiejne 1 ug af 10

Massage 2 ud af 10

Pigen 0 ud af 10

HJ 0 ud af 10

Hvis du overvejer Silkeborgvej 132, så køb i stedet en massageolie, sat dig med redtube.com og gør-det-selv - så får du en langt bedre oplevelse og sparer 550 kroner ...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Undskyld, jeg spørger, men er det et thaisted eller hur?

Der kan være utrolig stor variation på stederne, selv inden for samme sted og sågar på samme pige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aalborg

Undskyld, jeg spørger, men er det et thaisted eller hur?

Der kan være utrolig stor variation på stederne, selv inden for samme sted og sågar på samme pige.

Hej Det Borende X.

Jeg har undret mig utallige gange over, at du næsten altid har en kommentar, god eller dårlig om en pige eller et emne.

Hvis dine "prøvelser/oplevelser" skal stå til troende, må du næsten være fuldtids ansat til at skrive her på siden.

Tænkt sig engang, næste 3.000 anmeldelser eller meninger....Utroligt :???: .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Organizer

Hej Det Borende X.

Jeg har undret mig utallige gange over, at du næsten altid har en kommentar, god eller dårlig om en pige eller et emne.

Hvis dine "prøvelser/oplevelser" skal stå til troende, må du næsten være fuldtids ansat til at skrive her på siden.

Tænkt sig engang, næste 3.000 anmeldelser eller meninger....Utroligt :???: .

Hvis du har noget galde, du skal af med, så gør det venligst i en PM.

Der er her overhovedet ingen grund til at komme med noget personangreb overhovedet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...