Hop til indhold
Guest Per lille mand

Kø på trappen?

Recommended Posts

Guest Per lille mand

Heej med jer gutter.. Har i oplevet kø på trappen? og gik i igen?

For ca en uge siden oplevede jeg kø, kunder gik ind og ud, skrev så til damen jeg gik igen, det gad jeg, stod os i regnvejr. Hun svare mig du får extre. Jeg snakkede med en nabo og han lukkede jeg ind i opgangen, vidste godt jeg skulle derind. (hæhæ) Kom så ind og spurtede efter det extre som hun lovede, pludselig kun jeg ikke snak engelsk og det forgik på mobil.

Men det var da en ok dame.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har næsten prøvet det samme. I en indkørsel der kom  en anden  bil da jeg var ud, så jeg prøvede at undgå at få øjenkontakt med ham. Lidt respektløst af pigen ikke gav 5 minutters så jeg kunne komme væk. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror bare jeg var gået igen, hun kan da umuligt nå at friske sig op mellem kunderne hvis de står i kø, så kan man jo ligeså godt deltage i et gang bang og det er ikke lige mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har prøvet at komme ind et sted -og der var en kunde på vej ud -da vi krydsede hinanden hilste vi og gav hånd... Det var lidt underligt -men pyt -jeg fik hvad jeg kom efter, og det gjorde han helt sikkert også;-) 

Hvorfor ikke bare tag det lidt afslappet -vi ved jo alle, hvad det foregår der, og vi ikke er de eneste de får besøg af... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The spoon

Jeg har en gang også lige “nikket” til den næste på p-pladsen.

I mine unge år var der en vane med at dytte når man kørte forbi det lokale bodel og der var nogen på vej ind eller ud, og så lige en “tumbs up”, det var sjovt at se deres ansigt, det er måske derfor jeg selv er lidt ligeglad med at nogen ser mig når jeg går ind eller ud, bare det ikke er nogen som kender mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Per lille mand skrev, for 10 timer siden:

Heej med jer gutter.. Har i oplevet kø på trappen? og gik i igen?

Oplevet, dog ikke at jeg gik igen.

Jeg har bare tænkt, at jeg mødte en mand, hvor vi havde et interessefællesskab og at vi tilsyneladende også delte samme smag for piger.

Det er da bare lidt sjov :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har prøvet at komme for tidligt, hvilket gjorde at jeg så den tidligere gå ud. Men der sad jeg i bilen og så ham bare i bakspejlet så ikke den store kø-fornemmelse.

Til gengæld ankom jeg engang til bordellet i Vojens, hvor der så kom en anden som åbenbart bare kiggede forbi i håb om at nogen var fri. Altså uden en booking. Så der kom vi oveni hinanden.

Heldigvis fik jeg stadig mon prebooking af Simone Summers (eller noget i den retning) som nok er noget af det mest velpolerede stykke pigebarn jeg har prøvet. Før som efter. Kunne jeg gøre det om, havde jeg besøgt hende ugentligt :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dem der kender den/de adresser , ved jo godt at man ikke er kommet for at hente rundstykker/morgenbrød …. Så det er vel som det er ;-)   Og stamgæster kan jo efterhånden kende hinanden … så hvorfor ikke lige hilse med tumbs up el et lille nik ??? 

Redigeret af Sønderjyden68

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest moden libertiner

Ja jeg kan jo stadig huske Ahornsgade 11 ;-) Til jer der ikke kender stedet så var det en høj kælder i netop, ja gæt hvor.

Et fantastisk sted, dejlige skønne kvinder og indimellem sexparties med en 3 - 4 kvinder og ligeså mange mænd der gad komme.

Og det var sjældent man lavede aftaler om tid, så det var bare at gå derhen. Ofte sad der en seddel på døren 'Kommer straks' Det kunne tage en rum tid hvor man sad i bilen (hvis man havde fået en parkeringsplads lige ved) eller man gik rundt på gaden og holdt øje. Der kunne ofte være flere 'hanhunde' der gik rundt og ventede :-) Specielt når Rebecca var på vagt :-). 

Det var ret sjovt at spørge den underskønne kvinde om hun så 'kom'. De fleste forstod joken men enkelte kiggede uforstående på mig.

Men da det var kvinder med et ganske højt sexdrive ( Bjørn udvalgte kvinderne med omhu og prøvekørte dem som regel selv :-), var der som regel en eller flere orgasmer til de dejlige damer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
moden libertiner skrev, for 3 minutter siden:

Ja jeg kan jo stadig huske Ahornsgade 11 ;-) Til jer der ikke kender stedet så var det en høj kælder i netop, ja gæt hvor.

Et fantastisk sted, dejlige skønne kvinder og indimellem sexparties med en 3 - 4 kvinder og ligeså mange mænd der gad komme.

Og det var sjældent man lavede aftaler om tid, så det var bare at gå derhen. Ofte sad der en seddel på døren 'Kommer straks' Det kunne tage en rum tid hvor man sad i bilen (hvis man havde fået en parkeringsplads lige ved) eller man gik rundt på gaden og holdt øje. Der kunne ofte være flere 'hanhunde' der gik rundt og ventede :-) Specielt når Rebecca var på vagt :-). 

Det var ret sjovt at spørge den underskønne kvinde om hun så 'kom'. De fleste forstod joken men enkelte kiggede uforstående på mig.

Men da det var kvinder med et ganske højt sexdrive ( Bjørn udvalgte kvinderne med omhu og prøvekørte dem som regel selv :-), var der som regel en eller flere orgasmer til de dejlige damer.

Et dejligt sted. Jeg kom der gennem flere år.

En dag da jeg skulle besøge de dejlige damer, kom jeg gående i rask trav op af Ahornsgade. Og lige da jeg skal til at sætte foden på trappen, siger en stemme til venstre for mig. "Der er kø". Det viste sig så at der var 4 der ventede. Så jeg vendte slukøret hjemad igen..:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Først i 90'erne, et bordel i en baggård i Rosenvænget kvarteret, Kbh Ø. Der var flere piger med hver sit værelse, og ikke mere styr på logistikken end at jeg mødte en anden mand i fællesområdet, på vej til eller fra et andet værelse. Han så ikke særlig glad ud ved situationen. Jeg var ret ligeglad.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest moden libertiner

Det er ligesom de steder der havde travlt, blive lukket ind , tys tys fra damen og så ind på badeværelset eller ind i køkkenet og så høre forgængeren blive lukket ud ;-)

Redigeret af moden libertiner

Del dette indlæg


Link til indlæg
moden libertiner skrev, for 3 timer siden:

Det er ligesom de steder der havde travlt, blive lukket ind , tys tys fra damen og så ind på badeværelset eller ind i køkkenet og så høre forgængeren blive lukket ud ;-)

Har jeg prøvet flere gange og det genere mig ikke... faktisk lige modsat, det tænder mig ganske meget :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 17 timer siden:

Har prøvet at komme ind et sted -og der var en kunde på vej ud -da vi krydsede hinanden hilste vi og gav hånd... Det var lidt underligt -men pyt -jeg fik hvad jeg kom efter, og det gjorde han helt sikkert også;-) 

Hvorfor ikke bare tag det lidt afslappet -vi ved jo alle, hvad det foregår der, og vi ikke er de eneste de får besøg af... 

En del år tilbage oplevede jeg nøjagtig det samme, lige som jeg kommer hen til døren, går den op og ud kommer der en gut der blev noget forlegen :D

Jeg besøger jo de dejlige letlevende damer fordi det tænder mig at der lige er en stribe andre mænd der har kneppet dem ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

I “gamle” dage var det i Jylland meget normalt at man bare gik ind og satte sig i vente rummet og ventede på at pigen blev ledig. Der var ingen telefon dame eller noget, så det var bare at gå direkte ind og sætte sig til at vente. Jeg har da flere gange oplevet at sidde i venterummet sammen med andre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest moden libertiner

Monte

Det generer heller ikke mig, men jeg vad at nogen bliver meeget forlegne.

 

Niels

For mange år siden var der en klumme hver fredag på bagsiden af Berlingske mener jeg, 2 redaktører på skift. Den hedder 'Henne om hjørnet' , den ene forfatter hedder Henrik List. Fås som antikvarisk bog med samling af klummerne.

Begge vistnok fra Jylland så der var ofte anekdoter derovrefra. En ad dem var til familiefest på en kro derovre, og familierne er jo store, så selskabet var vel op mod 100 deltagere.

På et tidspunkt skulle alle herrerne udenfor, måske for at tænde cigarerne eller ? Hen mod desserten rullede der en bil med campingvogn ind på parkeringspladsen. Så det var ikke cigarerne der var omdrejningspunktet, men den lokale skøge der skulle gøre forretninger :-) 

Redigeret af moden libertiner

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dette leder mine tanker tilbage til Hvidovre Bolle Opgang som lå lige ved Åmarken st.

Der var der ofte 2-3 lejligheder med 3-4 piger i hver lejlighed, så man stødte næsten altid på en anden bror enten på vej ind, på vej ud, eller hos Verdensmesteren til en ristet med brød, inden det var hjem og sove.

Savner sku helt det sted^_^

Redigeret af Wasted Youth
stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

De steder jeg kommer gør de meget ud af at vi ikke skal møde hinanden, og har kun prøvet en enkelt gang at møde en anden i en port. Han gad ikke lige hilse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest moden libertiner

Det er da ikke pænt ikke at hilse, det gør jeg da når jeg møder nogen på vej ud eller ind i herreekviperingsforretningen.

Så selvfølgelig også vej ud eller ind på bordel eller tIl thaimassage :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...