Hop til indhold
Quack

Når pigerne ikke svare…

Recommended Posts

Hej folkens.

Jeg ville høre om jeg er den eneste der oplever at pigerne slet ikke svare tilbage på forespørgsler??

Eksempelvis har jeg prøvet at få fat i Baby Maria, Nadia, og Kamila

https://nympho.dk/n9546/3196/baby-maria-incall-outcall-city-center/#profile-prices
 

https://nympho.dk/n6952/2544/nadia-vestamager-i-m-back-my-dears/

https://nympho.dk/n9011/3037/kamila-sweet-amp-gorgeous/
 

Det skal siges at jeg bare skriver noget i stil med:

hi xxx

are you avaiable anytime today? 

best regards/ xxx

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det sker da af og til. 
Pigerne får utroligt mange SMS. Jeg har flere gange set en dags SMS liste hos nogle piger jeg kender. Det er simpelthen utroligt så mange der skriver. Pigerne kan ikke nå at svare, så de følger deres mavefornemmelse når de får en SMS fra et nummer de ikke har i deres kontakter. 
Og der vil en meddelelse som din nok blive siet fra. Prøv at skriv noget i retning af.
Hello xxx
My name is YYY. I am a Danish man at ZZ year, normal weight and with manners. 
I would very much like to visit you for 1 hour full service at HHH kr, on Wednesday at 11 O´clock. 
Is that possible?

Kiss YYY <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skal selvfølgelig ikke kunne svare for andre pigers vedkommende. Men jeg selv svare ikke hvis der går "for lang tid" imellem jeg modtager besked til jeg har mulighed for at svare :D jeg skriver det dog også i min annonce, at folk er velkommen til at skrive igen, eller de kan skrive et tidsrum hvor det er okay jeg svare tilbage i. Kan være de har det på samme måde :wub::D 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hr. Skovfugl

Lidt som jobsøgning, især for ufaglærte. Du sender en h……. masse ansøgninger, og er du heldig, får du svar på 10 % af dem :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er enig med Lina_bbw, jeg svarer kun hvis jeg har mulighed for en rimelig hurtig respons. Når det er omkring en time siden de skrev, så vil jeg helst ikke svare da jeg gerne vil sikre kundens diskretion og personen kan jo stå i en situation hvor det er uhensigtsmæssigt at få sms fra en GP :wub:

 

Desuden oplever jeg ofte at folk skriver trods annoncen ikke er aktiv og min arbejds telefon er som udgangspunkt kun tændt når min annonce er aktiv :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hr. Skovfugl skrev, for 7 minutter siden:

Lidt som jobsøgning, især for ufaglærte. Du sender en h……. masse ansøgninger, og er du heldig, får du svar på 10 % af dem :roll:

Det er det samme for faglærte kan jeg betro dig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mit bedste tip er at tilføje i hvilket tidsrum du kan. 
F.eks. 

hi xxx
are you avaiable anytime today between 16:00 and 21:00? 
best regards/ xxx

Fordelen for mig (modtageren) er at hvis der er 5-12 mænd der har skrevet noget lignende, så er det noget nemmere at pusle dagen på plads hvis man på forhånd ved hvad tid der er hul i kalenderen. På den måde er det for mig i hvert fald dem jeg regner med er de nemmeste/hurtigste at få passet ind, ganske enkelt dem der får positivt svar først. Det sparer (min) tid. 

Hvis det er en sexarbejder der har travlt, eller blot travlt dén dag, så er det svært at finde tid til både at sende sende sms-håb ud til 5-12 mænd og derefter skulle skuffe dem der ikke kom først til mølle. Det er ret tidskrævende også fordi selv efter det mest simple "nej, der er udsolgt" følger der som oftest en slags efter-dialog... med i hvert fald halvdelen af dem der så ikke blev plads til.
Derfor gætter jeg på at det er nemmere at undlade at svare end at svare "desværre ikke" eller lign. 

Som Lingam massør har jeg faktisk kun en gang om året eller to oplevet at jeg har akutte tider på samme dag. Derfor svarer jeg faktisk ikke på "har du tid i dag?" beskeder førend dagen er omme, hvor jeg sender en skabelonbesked der beskriver hvor urealistisk det er også en anden dag, og en kort instruktion i hvordan afbudstider eventuelt bliver afsat, jvf. ovenfor. 
Men... jeg er også herboende og det kan for mig betale sig at investere et par minutter i eventuelt fremtidige (måske faste) gæster med et svar. 
Jeg vil tro at for en del ikke-fastboende sexarbejdere er det lidt mindre rentabelt og mere sådan "laissez faire" agtigt at fylde sin arbejdskalender. 

Og som @Aarhuselsker skriver det, så er nogle under massivt pres.
Det hænder helt sikkert mindst et par gange om ugen også for mig at det glipper med svar, ganske enkelt fordi de enkelte beskeder sommetider drukner lidt, og pludselig er klokken blevet fyraften, eller man får glemt at trykke på send, fordi man er nødt til at svare imens man tisser eller laver kaffe, idet frikvarter er for korte.
Det er jo ikke sikkert at blot fordi man er sexarbejder har man også administrativt talent, veller ;) 

Kærligst, 
Eva <3 
 

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg

En del annoncer anfører ikke priser og nogle gange svare de ikke når man spørger hertil. 

Det undre mig lidt med de annoncer for tænker da de kunne undgå en del sms ved at angive priser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
pacer skrev, for 56 minutter siden:

Det undre mig lidt med de annoncer for tænker da de kunne undgå en del sms ved at angive priser. 

Eller måske så sorterer de alle fra, der fokuserer på prisen ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er sikker på svaret er lige til, det er ikke muligt at svare alle, pga mængden af sms, og gymnastikken skal også passes og det jo ikke alle der har telefonpasser.:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, 1 time siden:

Eller måske så sorterer de alle fra, der fokuserer på prisen ;) 

Fokus på prisen?  :D

Det ville undre mig hvis de sorterede efter om man spørger til pris, det ville være dumt. Enhver service har en pris, selv de dyreste og eksklusive piger kan finde ud af at skrive priser på deres meget professionelle sites. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Quack skrev, den 4.11.2022 at 13:54:

Det skal siges at jeg bare skriver noget i stil med:

hi xxx

are you avaiable anytime today? 

best regards/ xxx

Det er alt for ukonkret og kan for pigen virke useriøst, selvom det er oprigtigt ment fra din side. @Aarhuselsker giver en glimrende skabelon, som du kan bruge i stedet.

Eva Nadine skrev, den 4.11.2022 at 16:49:

Mit bedste tip er at tilføje i hvilket tidsrum du kan. 
F.eks. 

hi xxx
are you avaiable anytime today between 16:00 and 21:00? 
best regards/ xxx

Vi er enige om mange ting, men ikke her. Dels er det i praksis svært for mange af os at angive et interval i stedet for et tidspunkt, dels gider pigen meget sjældent besværet med at pusle tiderne på plads for kunden. Det er meget bedre at selv foreslå et konkret tidspunkt, sådan som @Aarhuselsker skriver. Det signalerer seriøsitet. Så skal pigen nok komme med et modforslag, hvis det foreslåede tidspunkt ikke passer med hendes program for dagen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...