Hop til indhold

Recommended Posts

goodfuck skrev, for 2 timer siden:

Så Aile, Zoe og Jazz er hele tre forskellige piger, hvor Jazz endnu ikke er anmeldt herinde?

Korrekt. Desværre har jeg ikke mødt Jazz, så kan ikke sige noget om hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja jeg har lige været ved Jazz og hold op hun er for lækker. En lille stille pige der virkelig har lært og yde god service. Hun spurgte mig om vi skulle starte med et bad sammen og det havde jeg aldrig fået tilbudt så den var jeg med på. 
Bagefter fik jeg rigtig god b2b massage noget af det bedste i lang tid, og så tror jeg man kan få det man ønsker som afslutning, så dejlig oplevelse og dejlig med ny ung pige

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hans P. skrev, for 17 timer siden:

Ja jeg har lige været ved Jazz og hold op hun er for lækker. En lille stille pige der virkelig har lært og yde god service. Hun spurgte mig om vi skulle starte med et bad sammen og det havde jeg aldrig fået tilbudt så den var jeg med på. 
Bagefter fik jeg rigtig god b2b massage noget af det bedste i lang tid, og så tror jeg man kan få det man ønsker som afslutning, så dejlig oplevelse og dejlig med ny ung pige

https://annoncelight.dk/showad/348365
:x

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hans P. skrev, den 8.11.2022 at 23:29:

Ja jeg har lige været ved Jazz og hold op hun er for lækker. En lille stille pige der virkelig har lært og yde god service. Hun spurgte mig om vi skulle starte med et bad sammen og det havde jeg aldrig fået tilbudt så den var jeg med på. 
Bagefter fik jeg rigtig god b2b massage noget af det bedste i lang tid, og så tror jeg man kan få det man ønsker som afslutning, så dejlig oplevelse og dejlig med ny ung pige

Hun ser sød ud. Er det hende på billederne, eller ligner hun bare? Hun har en meget let genkendelig tatovering på den ene side.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja hende på billedet. 
hun har kun en meget lille tatovering ved nakken, mener ikke jeg har set flere på hendes lille krop. Hun er bare sådan en sød pige og hun forstår at gi god service.

Redigeret af Hans P.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...