Hop til indhold
Maspero

Dusseldorf, red light area

Recommended Posts

For et par uger siden var jeg en tur i Dusseldorf.


Inden afrejse havde jeg søgt på byen herinde samt på wikisexguide: https://www.wikisexguide.com/wiki/Düsseldorf

Mit hotel var centralt i byen og grundet begrænset tid til rådighed, kiggede jeg efter noget der kunne nås på 10 min gang. 
 

wiki beskrev et red light område som hedder Hinter dem Bahndamm og det blev min destination den første aften.

 

Området virker generelt lidt skummelt, men jeg oplevede dog ikke noget truende og følte mig heller ikke utryk på min tur derned.

stedet er egentlig ret godt beskrevet på wiki - det er et etagebyggeri som desværre ikke egner sig specielt godt til formålet. Pigerne sidder i vinduerne, men alt over 2 etage (der var 4) bliver en smule langt væk og de er svære at se ordentligt. Jeg synes ikke der var nogle rigtige snacks imellem, men endte dog med et blow fra en argentinsk pige til 50 euro. Hun ville have 100 for 30min sucking & fucking. 
 

Dag 2 forsøgte jeg at finde noget Thai massage men stederne lukker ret tidligt (ved 20 tiden), så endte med at gå en tur forbi Hinter dem Bahndamm igen, men dog uden forløsning denne gang.

 

Jeg vil nok kigge forbi igen hvis jeg alligevel er i byen igen og bor tæt på, men det vil helt sikkert ikke være mit primære formål for et besøg i Dusseldorf.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Energy skrev, for 58 minutter siden:

Ellers kan jeg anbefale at besøge saunaklubberne i byen.

Klart, med lidt mere tid til rådighed havde jeg også prøvet en af dem af

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Düsseldorf for en 8-10 år siden med netop red light som mål.

Det var om sommeren og hold da fest en oplevelse, den her etagebygning med piger i vinduerne.

De sad og cat-callede til os mænd, som stod i gården. Umuligt at se og høre dem der sad på 3.-4. etage og der var ikke nogen som faldt i min smag på de nedre etager.

Men det var til gengæld en fest at opleve, som sagt. Udover kunderne, så stod der selvfølgelig også en flok som bare skulle opleve showet.

Hvordan pigerne fik tjent til dagen og vejen, det ved jeg ikke. Tror det havde fungeret bedre som traditionelt laufhaus, hvis man måtte snuse rundt på etagerne.

 

BB

Del dette indlæg


Link til indlæg
Energy skrev, den 4.11.2022 at 13:23:

Ellers kan jeg anbefale at besøge saunaklubberne i byen. Er selv fan af dolce vita

Er DV genåbnet...?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...