Damnation 29 Skrevet 4. November, 2022 Hej folkens, Har kigget lidt på denne annonce, men har ikke kunne finde nogen der har skrevet om hende ( https://annoncelight.dk/showad/355055 ). Er der nogle der har besøgt hende og kan uddybe om hun er ægte og om hun er tiden værd? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mester4u 955 Skrevet 4. November, 2022 (edited) Nope, uden overhovedet at have læst annoncetekst er jeg ude. Bliver irriteret og frastødt af disse annoncer fyld op med diverse intetsigende emojis. Efter at have skimtet annonce, kan jeg konstatere at der hverken er priser eller ydelser, total spild af tid.... Desuden siger min erfaring at en stor del af de annoncer der skriver at billeder er ægte (for langt de fleste brugte billeder er selvfølgelig ægte og ikke falske), viser sig at forestille en anden person end den man møder på adressen. Redigeret 4. November, 2022 af mester4u Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SødfyrJylland 57 Skrevet 4. November, 2022 Nogle af billederne er sløret med ansigtet og andre kan man se hele pigens ansigt? Synes ikke det giver mening. For mig er den her annonce helt intetsigende, og jeg ville springe over. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg