Hop til indhold
SexlystenMand

Fantasi

Recommended Posts

Da jeg ønsker at debattere mulighederne for min fantasi ..Satser jeg på jeg er det rigtige sted .

Sjovt og spændende som fantasier ændre sig med alderen .. Ihvertfald hos mig ..For et år siden kunne jeg svagt tænke at prøve en anden mand ..Nu er det da stukket helt af og kan nærmest ikke abstrahere fra det..

Det går ud på at besøge et bordel hvor der er hård sex på programmet.. Self . Spørge pænt først om der er mulighed for at eks. Stå i en gabestok og blive solgt til en anden mand .. Gerne under opsyn af Værtinden.

Det kunne være at få måske 2 min. Til at få kunden til at komme via blow, og vide hvis ikke, så ville resten blive ordnet hårdt bagi. Eller strengt få at vide dem der kommer  giver en karakter efterfølgene, og er den ikke i top få aftalte former for straf.. El. være at blive solgt til en nærmest latterlig pris . Og gøre præcist hvad kunden ønsker ..hvis han klager efterfølgene få et antal piskeslag .. ..Self. med faste regler ,ordnede forhold , en værtinde med styr på disse ting .

Må gerne være over en hel vagt..Stå fikseret i mellemrum ..høre døren blive åbnet bag mig ..og kunden og værtinden stå og snakke om forløbet ..helt uden at kunne sige fra ..kun tage imod 

Er der nogle der har lign.fantasier..Og ville det kunne lade sig gøre..Og vis er det mon til at betale sig fra..

Om muligt i Midtjylland .. mvh 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SexlystenMand skrev, 1 time siden:

Det går ud på at besøge et bordel hvor der er hård sex på programmet.. Self . Spørge pænt først om der er mulighed for at eks. Stå i en gabestok og blive solgt til en anden mand .. Gerne under opsyn af Værtinden.

Tror du skal starte med at besøge en domina alene, få en behandling af hende og få lidt tillid til hende - så kan I også bedre aftale de nærmere detaljer omkring din fantasi.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 4 minutter siden:

Tror du skal starte med at besøge en domina alene, få en behandling af hende og få lidt tillid til hende - så kan I også bedre aftale de nærmere detaljer omkring din fantasi.

Enig med Jernsvinet - det er nok bedre at udforske denne vej i et tempo hvor du kan nå at mærke efter undervejs og blive klogere på dine fantasier… 

det er også nemmere at lave et lækkert setup med domina hvis i kender lidt til hinanden.

God fornøjelse med udlevelsen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...