Hop til indhold

Recommended Posts

I got to hand it to you guys.
When I read all your reviews of lovely Nadia in Vestamager, I didn't really believe it.

https://nympho.dk/n6952/2544/nadia-vestamager-i-m-back-my-dears/#profile-about

It was simply too good to be true!
But....-- today I had a date with the gorgeous girl, and what an experience !!!
I had booked two hours of the full package - and did I get what I had hoped for?
Indeed, I did, and then some, - no....
 a lot !
WOW she is hot. And she talks too ;-)…a lot of intelligence behind that tantalizing smile.
I am not a very good sex-novelist, so I will keep the details between Nadia and I.
Wil I be back?
Definitely!!!!!
Hope to see you soon Nadia.
/Philchris

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

hun svar aldrig på mine beskeder jeg er høflig og præsenter mig selv . hvad er tricket her ?

det er pisse irriterende når man kan se hun ser beskederne men ikke giver svar . har prøvet at booke lang tid frem men hun siger intet . må altså sige elendig service på kommunikationen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har aldrig oplevet problemer i kommunikationen med Nadia.

I min indledende kontakt præsenterede jeg mig med alder, navn og ønsket tidspunkt samt længde på mødet.

I efterfølgende kommunikation har jeg blot kunne nøjes med at spørge om specifikke tidspunkter.

Jeg har oplevet med andre piger at være kommet på deres blacklist ved en fejl. Her har det hjulpet at skrive en meget ydmyg besked om at jeg rigtig gerne ville i kontakt og undskyldte hvis jeg havde gjort noget der fornærmede. Mit indtryk er at sådan en besked får pigen til at dobbeltchecke om deres blacklisting er grundet en fejl eller noget reelt.

Med mit kendskab til Nadia er jeg sikker på at hun gør sit bedste for at svare alle høfligt og ordentligt. Men det kan jo smutte for os alle.

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrNormal skrev, for 53 minutter siden:

Med mit kendskab til Nadia er jeg sikker på at hun gør sit bedste for at svare alle høfligt og ordentligt. Men det kan jo smutte for os alle.

jeg skrev fra min bolletelefon og min private og intet svar . det var meget høflige beskeder med alt du nævner intro alder tid osv . min private er aldrig brugt til aftaler før og skrev fra den med måneders mellemrum og brugte nyt navn..

så tror ikke på jeg er den eneste der oplever dette , du får nok svar fordi hun kender dig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hi boys

Can't explain why some of you are having problems contacting Nadia.

I know she has become insanely popular in a very short time, so perhaps she is forced to say no sometimes.

Dont know - just a suggestion.

/Phil

Del dette indlæg


Link til indlæg
Philchris skrev, for 5 timer siden:

Hi boys

Can't explain why some of you are having problems contacting Nadia.

I know she has become insanely popular in a very short time, so perhaps she is forced to say no sometimes.

Dont know - just a suggestion.

/Phil

hun siger ikke nej hun ignorer mig uden grund eller forklaring. hun læser alle beskeder kan man se . jeg prøvede også at spørge om længere tid så hun kunne få flere penge og derfor vælge mig men nej intet svar ..

Del dette indlæg


Link til indlæg
AgentLeman skrev, 1 time siden:

hun siger ikke nej hun ignorer mig uden grund eller forklaring. hun læser alle beskeder kan man se . jeg prøvede også at spørge om længere tid så hun kunne få flere penge og derfor vælge mig men nej intet svar ..

Jeg gætter på, at hun har haft en presset dag. Og der er trods alt nok grænser for, hvad hun kan nå. Jeg ville lade det ligge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kaptajn Haddock skrev, for 1 minut siden:

Jeg gætter på, at hun har haft en presset dag. Og der er trods alt nok grænser for, hvad hun kan nå. Jeg ville lade det ligge.

det er jo mange gange jeg har spurgt over forskellige måneder og fra forskellige telefoner

hun har sikkert travlt eller tager ikke nye kunder men i det mindste sig det 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun ser dælme dejlig ud.

men det ser ud til at hun overhovedet ingen bryster har? Er hun helt flad?

ikke at det menes negativt - mere som en forventnings afstemning (-:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr.Mr. skrev, 1 time siden:

Er hun helt flad?

Hun er ikke helt flad. Men hun har virkelig små bryster. Og de er fuldstændigt vidunderlige. Som hun i øvrigt selv er.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest … And Justice for All
Morabito skrev, 1 time siden:

Hun er ikke helt flad. Men hun har virkelig små bryster. Og de er fuldstændigt vidunderlige. Som hun i øvrigt selv er.

Og hvor er det fantastisk at hun ikke har fået dem lavet. Alt alt for mange smukke bryster er blevet ødelagt i ønsket om at gøre dem større.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liverpool skrev, 1 time siden:

Hun har desværre en af branchens mindste fisser ;(

Lyder spændende, jeg må vist forbi i starten af det nye år ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest … And Justice for All
Liverpool skrev, 1 time siden:

Hun har desværre en af branchens mindste fisser ;(

Det er da ikke noget at være ked af. En lille stram mis er da fantastisk! Og hvis du er stor, handler det blot om at gøre hende tændt og starte roligt op.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ChristianX
… And Justice for All skrev, for 2 timer siden:

Og hvor er det fantastisk at hun ikke har fået dem lavet. Alt alt for mange smukke bryster er blevet ødelagt i ønsket om at gøre dem større.

Spot on! Nadia har fantastisk dejlige bryster. Kunstige bryster kan virkelig se grimt ud. Og Nadia er perfekt:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liverpool skrev, for 1 time siden:

Hun har desværre en af branchens mindste fisser ;(

Ok - du skal godt nok være stor så, hvis det er et problem. Kvinder føder børn!

Redigeret af danvik
Tegnsætning

Del dette indlæg


Link til indlæg
danvik skrev, for 58 minutter siden:

Ok - du skal godt nok være stor så, hvis det er et problem. Kvinder føder børn!

Lige i det øjeblik er det ikke min erfaring at de skriger på mer'

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liverpool skrev, for 15 timer siden:

Hun har desværre en af branchens mindste fisser ;(

Imponerende, at du har styr på målene for hele branchen. Den del af hende er også perfekt i min optik. Jeg gætter på, at du ikke har besøgt hende, men bare et gæt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun skriver 2000 for hendes GFE og 600 ekstra for alle hendes ekstra, men hvad er alle hendes ekstra?

Er der nogen der har taget en full service med hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest … And Justice for All
Harran skrev, for 2 timer siden:

Hun skriver 2000 for hendes GFE og 600 ekstra for alle hendes ekstra, men hvad er alle hendes ekstra?

Er der nogen der har taget en full service med hende?

Ved hun bl.a tilbyder mega med slug.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...