Hop til indhold
79tretten

Alice i eventyrl .. nå nej, Aarhus!

Recommended Posts

Jeg ringede egentlig til Naya, som, også,  jeg har haft gode oplevelser med. Naya var ikke på vagt, men det var Alice. Så jeg tog chancen - og det blev i den grad belønnet! Hun har samme tilgang til livet og kundeservice som Naya: 10/10.

Måske fordi jeg kun havde bestilt 30 min. m. FP. var der ingen optræk til massage men lige på med dybe kys, blow og så derudaf. Det var en super oplevelse! Og jo, der var lidt massage bagefter:)

Alice er 35+/-  165 m høj, mere frodig end de fleste thai og MEGET kærlig. Hun taler dansk og engelsk. Jeg kommer helt sikkert igen.

LINK

Del dette indlæg


Link til indlæg
79tretten skrev, den 3.11.2022 at 11:20:

Jeg ringede egentlig til Naya, som, også,  jeg har haft gode oplevelser med. Naya var ikke på vagt, men det var Alice. Så jeg tog chancen - og det blev i den grad belønnet! Hun har samme tilgang til livet og kundeservice som Naya: 10/10.

Måske fordi jeg kun havde bestilt 30 min. m. FP. var der ingen optræk til massage men lige på med dybe kys, blow og så derudaf. Det var en super oplevelse! Og jo, der var lidt massage bagefter:)

Alice er 35+/-  165 m høj, mere frodig end de fleste thai og MEGET kærlig. Hun taler dansk og engelsk. Jeg kommer helt sikkert igen.

LINK

Ca hvor i Århus? Er det klinik? Diskret adgang?

Del dette indlæg


Link til indlæg
dodo skrev, 1 time siden:

Ca hvor i Århus? Er det klinik? Diskret adgang?

Det er tæt på Uni. 
Du kan komme ind ad bagdøren. Bare ring/SMS til dem når du er der, så åbner de bagdøren ( den i huset altså :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror da måske at hun skal besøges inden jul, lyder som en kvinde der lige passer til mit "humør" . :P;)

Jeg skal lige høre, hvordan er det med hendes behåring?

Redigeret af andrik

Del dette indlæg


Link til indlæg
andrik skrev, for 11 minutter siden:

Tror da måske at hun skal besøges inden jul, lyder som en kvinde der lige passer til mit "humør" . :P;)

Jeg skal lige høre, hvordan er det med hendes behåring?

Hun gik nøgen forbi mig igår og sendte mig et stort smil. Så vidt jeg lige kunne se var der fuldt høstet på galopbanen, men jeg kiggede igennem en dugget brusekabine væg. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, den 26.11.2022 at 12:48:

Hun gik nøgen forbi mig igår og sendte mig et stort smil. Så vidt jeg lige kunne se var der fuldt høstet på galopbanen, men jeg kiggede igennem en dugget brusekabine væg. 
 

Jeg kan så forøge jeres viden lidt. Da jeg var der i onsdag var vi nået langt forbi høst. Der var en veltrimmet, men passende lang galopbane. Alt i alt et godt besøg, og Alice oplyste at hun skulle rejse til Thailand et par dage efter. Hun kommer igen til marts lovede hun. Den tid, den glæde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...