Hop til indhold
Møffe

FYN,,NEw‼️NEW‼️SEXY Jessica new in fyn,,come let’s have a Good time togethe,,don’t miss this Chance 2️⃣4️⃣hrs Open.

Recommended Posts

Jeg var hos hende her i weekenden -hvis det er hende på billederne er de nok 10-15år gamle og  hun er nok 10-20kg. letter end nu! Tænker hun er midt i 40erne! Hun var meget venlig, men virkede træt, rutinepræget -jeg kunne ikke rigtig tænde på hende -hun suttede ok. men min pik var for lille til den store ladeport af en fisse -jeg forsøgte ellers, at samle hendes ben, og kneppe hende stående -men jeg mærkede absolut ingenting (havde kondom på) efter 20minutter -sagde jeg hun kunne sutte og spille den af -og se om det lykkes at komme... -det gjorde det ikke -og hun sagde efter næsten 30minutter -at jeg kunne købe 10minutter mere -hvilket jeg sagde nejtak til -da jeg fik mere og mere ulyst til at forsætte der... Jeg tog så videre til en anden, hvor jeg nok fik et af mit livs største oplevelser...

Stedet er en gammel forsømt villa, som også ser træt ud både udenpå og indenfor. Ligger meget tæt på den store rundkørsel i Hjallese.  Kommer ikke igen.

https://annoncelight.dk/showad/353292

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor er de trælse disse oplevelser..! Og man slår sig selv i hovedet..:lol:

Tak for du ville dele..

Dejligt du så kunne få et af dine livs oplevelse ved en anden..! Og jeg er slet ikke nyskærig efter vide hvem det så kunne være..:rolleyes:

Ha en dejlig aften

/Frøns 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, er selv fra Odense og adresserne på Stenløsevej og Rugårdsvej er nok de værste steder du kan besøge i Odense.....mørke piger.....98% fake begge steder...hvis du er heldig, at pigen ligner bare lidt fotos, så tilbyder de selvfølgelig ikke det aftalte når du møder op...0% service her...rent lotteri og bondefangeri af værste skuffe....spild absolut ikke din tid og dine penge på disse 2 steder:twisted:

Been there, done that.....just a waste of time!!

Redigeret af GIANT COCK

Del dette indlæg


Link til indlæg
GIANT COCK skrev, den 5.11.2022 at 15:19:

Ja, er selv fra Odense og adresserne på Stenløsevej og Rugårdsvej er nok de værste steder du kan besøge i Odense.....mørke piger.....98% fake begge steder...hvis du er heldig, at pigen ligner bare lidt fotos, så tilbyder de selvfølgelig ikke det aftalte når du møder op...0% service her...rent lotteri og bondefangeri af værste skuffe....spild absolut ikke din tid og dine penge på disse 2 steder:twisted:

Been there, done that.....just a waste of time!!

Absolut ikke enig i den påstand :)

Det afhænger helt og holdent af hvem man besøger. Flere er begyndt at bruge egne billeder på Rugårdsvej, så hvis vi nu siger ca 80% fake, så er det vist tættere på virkligheden.

Kvaliteten er "lidt" blandet - ja. Men jeg holder mig nu også mest til "min" faste, hvor jeg aldrig går skuffet derfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...