Hop til indhold
Møffe

Hot and fresh teen girl ♨️ (Odense)

Recommended Posts

Jeg var hos hende i weekenden -Men det er ikke hende på billederne hun hedder Lena er 28år, og bor i Rusland -har aldrig været i Danmark. Hende jeg besøgte sagde hun hed Isabell og var 20år. I forhold til billederne er Isabell noget større -højre og større bryster. Jeg havde en fed oplevelse, jeg sent vil glemme. Efterfølgende har jeg kontaktet Lena og vist hende annoncen -som hun afviser, at havde noget med at gøre eller kende til.

Jeg fatter ikke hvorfor så mange bruger andres billeder -da Isabell i mine øjne er lækker og fræk, at se på, og være sammen med, og mindst ligeså køn som Lena... 

https://annoncelight.dk/showad/355799

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt for dig du havde en god oplevelse, og træls de ikke bare kan bruge rigtige billeder... Det ville også hjælpe dem selv, fordi nu hvor du siger du havde en god oplevelse, gør det en nysgerrig på om man skulle besøge hende, bare der var billeder af den RIGTIGE pige. Jeg gider nemlig ikke besøge nogle jeg ikke har set først :/ 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheDude69 skrev, for 8 minutter siden:

Godt for dig du havde en god oplevelse, og træls de ikke bare kan bruge rigtige billeder... Det ville også hjælpe dem selv, fordi nu hvor du siger du havde en god oplevelse, gør det en nysgerrig på om man skulle besøge hende, bare der var billeder af den RIGTIGE pige. Jeg gider nemlig ikke besøge nogle jeg ikke har set først :/ 

Hende på billederne er jo ret skinny og petit -det er hende du møder ikke;-) Glem hende på billederne og tag chancen;-) Jeg fortrød ikke -selv om jeg var i tvivl i først omgang, om det alligevel kunne være hende...

Del dette indlæg


Link til indlæg

De er 2 piger, som samarbejder... jeg forsøgte at bestille tid hos hende, du nok var sammen med, men fik den tyndere veninde i stedet for... sådan set er hun OK (har været sammen med hende før), men valgte at gå igen, da det ikke var hende, jeg havde bestilt tid hos - fik at vide, at hun var blevet optaget..... stedet var i nærheden af grønløkkevej/rugårdsvej...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...