Hop til indhold
VildeViking

Nogen der har erfaring med Buathai Odense?

Recommended Posts

Nogen der har erfaring med at Buathai i Odense (ligger i vindegade) tilbyder mere end bare massage? 

Jeg har brugt dem længe til normal massage da jeg synes det er billige og giver god massage.

Da jeg var der inde for nogle uger siden lå jeg ved siden af en mand der fik massage og jeg syns at kunne høre at det forgik en stille mumlet samtale og så lød det som om at han fandt sine bukser frem for at finde noget, damen begyndte at snakke på den måde jeg syns nogle af dem gør når de snakker sexuelle ydelser men jeg kan ikke være sikker da hjernen jo nu tænkte i de baner.

Jeg havde booket to timer så overhørte en samtale mere hvor jeg syns der kunne være noget sexuelt inde over men igen så var min hjerne i den bane. 

De er rigtigt gode og jeg vil ikke ende med at fornærme dem med at spørge hvis det er et "no go" emne men kunne da godt tænke mig lidt extra afslapning fra en eller to af damerne der inde.

Håber der er nogen der kender til dem og kan hjælpe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kender godt til dem, og det er udelukkende massage. Jeg ved fra dem at de ville sætte pris på hvis det indlæg blev slettet da de ikke vil forbindes med noget seksuelt 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Friskfyr12 skrev, for 5 minutter siden:

Kender godt til dem, og det er udelukkende massage. Jeg ved fra dem at de ville sætte pris på hvis det indlæg blev slettet da de ikke vil forbindes med noget seksuelt 

Det skal jeg gøre, hvis jeg kan finde ud af det, vil ikke mindste min gode kontakt med dem

Del dette indlæg


Link til indlæg

Svært at sige med sikkerhed med thailandske piger. Nogle af pigerne på Buathai er tidligere kolleger til pigerne hos Orchid i Kochsgade. Inden pigerne tog over i Kochsgade, var man helt sikker på, at de heller ikke lavede noget seksuelt. Vil stadig sige at Buathai nok ikke tilbyder HJ mm.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad angår pigerne i Orchid i Kochsgade, så bryder de sig heller ikke om sexuel omtale. Det var tidligere oppe at vende i én af trådende om Orchid, men det har nogen åbentbart glemt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...