Hop til indhold
Moriarty

Thai massage for første gang, men hvor? - Ringsted

Recommended Posts

Hej alle! Jeg er både ny her, og ny når det kommer til Thai massage, men jeg er lidt i tvivl om hvilket sted jeg skal vælge, da jeg jo gerne vil have en god oplevelse første gang.

Derfor tænkte jeg, er der nogle der kan anbefale et godt sted?

Det jeg (tror) jeg leder efter er en god massage med svensk afslutning, måske lidt dansk en anden gang (hvis det samme sted er gode til begge ting er det jo bare bonus :-) )

Jeg bor i Ringsted området, men jeg er ikke bleg for køre en halv times tid for en god oplevelse.

På forhånd tak for jeres tilbagemeldinger :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej alle! Jeg er både ny her, og ny når det kommer til Thai massage, men jeg er lidt i tvivl om hvilket sted jeg skal vælge, da jeg jo gerne vil have en god oplevelse første gang.

Derfor tænkte jeg, er der nogle der kan anbefale et godt sted?

Det jeg (tror) jeg leder efter er en god massage med svensk afslutning, måske lidt dansk en anden gang (hvis det samme sted er gode til begge ting er det jo bare bonus :-) )

Jeg bor i Ringsted området, men jeg er ikke bleg for køre en halv times tid for en god oplevelse.

På forhånd tak for jeres tilbagemeldinger :-)

Hej, velkommen til

Du kan se en oversigt over thaimassagesteder ved at klikke på link i bunden af dette indlæg.

Der er 3 steder i Ringsted, men kun et med mulighed for dansk, nemlig http://www.thantawan.dk

Ellers tag til Osted, http://www.velvaerebutikken.dk/ der er god massage og mulighed for svensk.

Ellers brug listen og søg på anmeldelser om de steder du har set dig ud. ;)

-OD

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Mori(u)arty.

Ellers ligger der faktisk et sted i Jernbanegade i Næstved, som har fået gode anmeldelser. Det er vel med lidt god vilje på Ringsted-egnen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...