Hop til indhold
donhardcore

DP med Camille fra PG på fredag?

Recommended Posts

Jeg har snakket med Camille fra PG og hun vil meget gerne hygge med 2 fyre på fredag - hvoraf den ene er mig :P Den står bl.a. på 1 i fissen og 1 i numsen på samme tid.

Nogen her, der er klar? Skriv en pb.

Jeg er 100% hetero, men ingen berøringsangst og forventer det samme af dig :)

 

Link til Camille:

https://70210026.dk/camille

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder fedt!

Måske lidt offtopic:

Undrer mig lidt over at hun og/eller PG skriver på hendes og profil:

"Tilbyder: Alle blide og frække lege, frække lege".

Men der står intet om DP  (1 i fissen og 1 i numsen på samme tid) ..

Hvordan I alverden skal man kunne vide hvad pigerne tilbyder/ønsker at afprøve når det IKKE står under pigens profil ?

Skal man bare tage chancen og spørge når man møder pigen.."Kunne du tænke dig at afprøve XXX engang ?" når man står foran hende ? 

"Du er så dejlig, så kunne du tænke dig at prøve...?" 

Især med noget der indeholder "græsk til hende" risikerer man jo at pigen afviser en og så er stemningen vel hurtigt lidt flad ..? så man måske siger: "Nå..OK..Jeg skulle bare høre..Tak for i dag..'

Der er ikke nogen mail til Camille...?

Der syntes jeg godt PG kunne skrive det i menuen som feks.  "Pigen ønsker at afprøve DP under de rigtige forhold og du ikke er for stor"..eller "Kom frisk, så finder vi altid ud af noget" .

Har før adresseret en udspecificeret menu ( uden at der skal gå smørrebrød i dén) hos PG, lidt ligesom der før var hos Cassiopeiastars, men det lader ikke til at det er noget PG vil tage sig af...Desværre da "Pigerne arbejder selvstændigt".

Et lille mobilnummer til en arbejdstelefon kunne også være en idé ?

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, 1 time siden:

Det lyder fedt!

Måske lidt offtopic:

Undrer mig lidt over at hun og/eller PG skriver på hendes og profil:

"Tilbyder: Alle blide og frække lege, frække lege".

Men der står intet om DP  (1 i fissen og 1 i numsen på samme tid) ..

Hvordan I alverden skal man kunne vide hvad pigerne tilbyder/ønsker at afprøve når det IKKE står under pigens profil ?

Skal man bare tage chancen og spørge når man møder pigen.."Kunne du tænke dig at afprøve XXX engang ?" når man står foran hende ? 

"Du er så dejlig, så kunne du tænke dig at prøve...?" 

Især med noget der indeholder "græsk til hende" risikerer man jo at pigen afviser en og så er stemningen vel hurtigt lidt flad ..? så man måske siger: "Nå..OK..Jeg skulle bare høre..Tak for i dag..'

Der er ikke nogen mail til Camille...?

Der syntes jeg godt PG kunne skrive det i menuen som feks.  "Pigen ønsker at afprøve DP under de rigtige forhold og du ikke er for stor"..eller "Kom frisk, så finder vi altid ud af noget" .

Har før adresseret en udspecificeret menu ( uden at der skal gå smørrebrød i dén) hos PG, lidt ligesom der før var hos Cassiopeiastars, men det lader ikke til at det er noget PG vil tage sig af...Desværre da "Pigerne arbejder selvstændigt".

Et lille mobilnummer til en arbejdstelefon kunne også være en idé ?

Det pigerne lidt betaler sig fra med en tele er alt bøvlet med en arbejdstelefon.. Jeg tænker også det er et større stykke arbejde at holde styr på hvad de enkle piger tilbyder end det er for dig at fatte knoglen og ringe til stedet med dine spørgsmål.. Helst på dagen, da det jo ellers forstyrre en anden piges arbejdsdag, og evt ender med manglende svar fordi telen der sidder den dag du ringer, muligvis ikke kender pigen du vil stille spørgsmål omkring.. Hele idéen bag bordellet er jo nemheden for pigerne.. De kan sætte sig ud i deres bil, møde på stedet, finde deres tøj i deres kasse og så ellers starte arbejdsdagen, efter makeuppen er lagt.. De skal ikke bøvle med noget.. Telen ordner endda sengen og den øvrige rengøring.. Meget af det man betaler for ville være spildt hvis man alligevel selv stod med en arbejdstelefon og skulle sorterer de useriøse fra eller en mail og skulle gøre det samme.. 

Der er, som du selv påpeger, forskel på hvordan man spørger.. Der skal virkelig mere til for mig før at stemningen er ødelagt end et uskyldigt spørgsmål.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svar, Jennifer.

Kan godt se jeg må prøve at være lidt mere frisk når jeg møder  den pågældende pige jeg ønsker at besøge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...