Hop til indhold
lingamer

'Sort' uheld Michelle. Tæt på Oddershede Cykler.

Recommended Posts

Annoncen ser fin ud, men jeg skrev til hende, om det nu var hende på billederne, eller en der lignede.
Hun svarede at det var hende på billederne.
Det er ikke et sted, som efter min erfaring har et godt ry. Men når det nu var hende.

https://annoncelight.dk/showad/354543

Jeg sendte en sms med ønske om sex og anal. Den blev besvaret med OK, og jeg tog dertil.

Det var så ikke hende på billederne, da døren blev åbnet, men pigen så da sød ud, så jeg håbede at det kunne blive godt.
Hun skriver i annoncen, at hun er fra Jamaica, men hun er helt sort, ikke mulatagtig som på billederne, og ikke med tatoveringen.
For at undgå misforståelser gentog jeg de valg, som jeg havde skrevet i sms'en.
Og så fik hun pengene!
Aftalen var at starte med brusebad sammen. Det skulle vi så ikke, for det havde hun lige været.

Hun var nærmest kommanderende under sex delen, og da det kom til anal lod hun som om det slet ikke var aftalt.
Så ville hun 'tilbyde' et handjob i stedet!
Jeg gad ikke mere og begyndte at tage mit tøj på. Jeg sagde at jeg ville tage hjem og skrive en ret negativ anmeldelse.
Jeg sagde at hun kunne vælge at give mig nogle penge tilbage, men det gjorde hun så heller ikke.

Og hvorfor gik jeg nu ikke bare fra starten???
Fordi jeg for flere år siden traf den totalt roste 'Melinda' og håbede på en tilsvarende oplevelse.

Advarsel mod dette sted, og sorte piger.

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
lingamer skrev, for 3 timer siden:

Annoncen ser fin ud, men jeg skrev til hende, om det nu var hende på billederne, eller en der lignede.
Hun svarede at det var hende på billederne.
Det er ikke et sted, som efter min erfaring har et godt ry. Men når det nu var hende.

https://annoncelight.dk/showad/354543

Jeg sendte en sms med ønske om sex og anal. Den blev besvaret med OK, og jeg tog dertil.

Det var så ikke hende på billederne, da døren blev åbnet, men pigen så da sød ud, så jeg håbede at det kunne blive godt.
Hun skriver i annoncen, at hun er fra Jamaica, men hun er helt sort, ikke mulatagtig som på billederne, og ikke med tatoveringen.
For at undgå misforståelser gentog jeg de valg, som jeg havde skrevet i sms'en.
Og så fik hun pengene!
Aftalen var at starte med brusebad sammen. Det skulle vi så ikke, for det havde hun lige været.

Hun var nærmest kommanderende under sex delen, og da det kom til anal lod hun som om det slet ikke var aftalt.
Så ville hun 'tilbyde' et handjob i stedet!
Jeg gad ikke mere og begyndte at tage mit tøj på. Jeg sagde at jeg ville tage hjem og skrive en ret negativ anmeldelse.
Jeg sagde at hun kunne vælge at give mig nogle penge tilbage, men det gjorde hun så heller ikke.

Og hvorfor gik jeg nu ikke bare fra starten???
Fordi jeg for flere år siden traf den totalt roste 'Melinda' og håbede på en tilsvarende oplevelse.

Advarsel mod dette sted, og sorte piger.

 

 

 

 

 

Ja, hun ser jo superlækker ud i annoncen. Du skriver tæt på Oddershede. Men er det tættere på den store rundkørsel, på en kendt adresse? Og fik du indtryk af om det var hende selv eller en anden som havde besvaret dine sms’er? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stedet er få hundrede meter fra TarupCenteret.

Uanset hvem som besvarer SMS, så må de orientere hinanden.
For en sikkerheds skyld gentog jeg også den SMS aftalte menu for pigen, så vi kunne være enige fra start.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

der flere piger på adressen, har haft både gode og dårlige oplevelser der. Men snak med mutter først, så der orden på sagerne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
lingamer skrev, den 1.11.2022 at 17:16:

Annoncen ser fin ud, men jeg skrev til hende, om det nu var hende på billederne, eller en der lignede.
Hun svarede at det var hende på billederne.
Det er ikke et sted, som efter min erfaring har et godt ry. Men når det nu var hende.

https://annoncelight.dk/showad/354543

Jeg sendte en sms med ønske om sex og anal. Den blev besvaret med OK, og jeg tog dertil.

Det var så ikke hende på billederne, da døren blev åbnet, men pigen så da sød ud, så jeg håbede at det kunne blive godt.
Hun skriver i annoncen, at hun er fra Jamaica, men hun er helt sort, ikke mulatagtig som på billederne, og ikke med tatoveringen.
For at undgå misforståelser gentog jeg de valg, som jeg havde skrevet i sms'en.
Og så fik hun pengene!
Aftalen var at starte med brusebad sammen. Det skulle vi så ikke, for det havde hun lige været.

Hun var nærmest kommanderende under sex delen, og da det kom til anal lod hun som om det slet ikke var aftalt.
Så ville hun 'tilbyde' et handjob i stedet!
Jeg gad ikke mere og begyndte at tage mit tøj på. Jeg sagde at jeg ville tage hjem og skrive en ret negativ anmeldelse.
Jeg sagde at hun kunne vælge at give mig nogle penge tilbage, men det gjorde hun så heller ikke.

Og hvorfor gik jeg nu ikke bare fra starten???
Fordi jeg for flere år siden traf den totalt roste 'Melinda' og håbede på en tilsvarende oplevelse.

Advarsel mod dette sted, og sorte piger.

 

 

 

 

 

Mærkeligt at generelt advare mod sorte piger, da ikke alle sorte piger er ens!.....Heller ikke fra det pågældende sted du også advarer imod.

Har mødt flere dejlige sorte piger på dette sted.

Fatter iøvrigt ikke man bestiller anal hos en sort pige.....det kommer jo aldrig til at ske. Men nogen er mere naive end andre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 57 minutter siden:

Mærkeligt at generelt advare mod sorte piger, da ikke alle sorte piger er ens!.....Heller ikke fra det pågældende sted du også advarer imod.

Har mødt flere dejlige sorte piger på dette sted.

Fatter iøvrigt ikke man bestiller anal hos en sort pige.....det kommer jo aldrig til at ske. Men nogen er mere naive end andre.

Det passer så IKKE helt.

Jeg har haft fornøjelsen af og kneppe en af de mørke piger i røven på Rugårdsvej, så den holder vist ikke helt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ståpik skrev, for 11 timer siden:

Det passer så IKKE helt.

Jeg har haft fornøjelsen af og kneppe en af de mørke piger i røven på Rugårdsvej, så den holder vist ikke helt.

Jeg har også erfaring med at det er få sorte GPer der gør sig analt. Er ikke til anal, så min vurdering er udfra annoncer. Det er lettere at finde Anal hos asian og euro piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
skunken skrev, for 9 timer siden:

Jeg har også erfaring med at det er få sorte GPer der gør sig analt. Er ikke til anal, så min vurdering er udfra annoncer. Det er lettere at finde Anal hos asian og euro piger.

Jamen præcis.....Jeg skriver jo netop også at jeg ikke fatter man bestiller anal hos en sort pige.

Når det er sagt, så har jeg besøgt masser af dejlige sorte piger til alm sex på den adresse gennem årerne. Så jo, Ståpik....den holder et godt stykke hen ad vejen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...