Hop til indhold

Recommended Posts

Nåh, venner. Dårligt nyt. 

Jeg havde netop fået en aftale i stand med spigerne - forholdsvist nemt (dette var i fredags)! Jeg kunne endda frit vælge imellem to piger. I, der kender til det, kender måske hende i det røde lingeri! 

Aftalen var at møde op på en adresse på Vesterbro kl. 22 - og meget mere var der ikke aftalt. Jeg tænkte at når man kom tættere på, ville man få lidt mere info om pris m.m, men eftersom klokken blev 22 uden svar fra hende - og hvor svaret så først kom kl 22.30., havde jeg allerede forladt Vesterbro, hvor jeg i forvejen var, og var netop kommet hjem. 

Hun undskylder pænt og fortæller at jeg kan komme forbi med det samme. Efter lidt overtalelse tager jeg igen turen til Vesterbro. Hele fordelen i det var, at jeg ikke behøvede at betale - blot at møde op for at lave content til hende, som hun kunne sælge. Hun påstod, at hun var liderlig. Jeg var lidt loren ved tanken, men jeg var også liderlig.. Så hvorfor ikke prøve.. Jeg får adressen, hvor jeg står udenfor en hoveddør og får navn på pigen, men kan ikke matche det til dørtelefonen. Hun nævner desuden at hun har en kæreste, og siger at jeg skal være diskret. Han kommer ikke hjem i mellemtiden, forsikrer hun mig. Her bliver jeg for alvor mistænksom, men tanken tænder mig alligevel lidt... Hun fortæller kort efter, at jeg skal finde et andet navn end “hendes” på dørtelefonen, men her får jeg ikke svar. Hun fortæller så, at hun vil komme ned og hente mig - men også at hendes kæreste kommer hjem om 30 minutter, så vi skal være hurtige - jeg takker alligevel ja, og hun bekræfter. Men så ender jeg naturligvis med at stå der 20 minutter uden svar og uden lykke…..

Hvad kan der konkluderes ud fra dette? Tja. I hvert fald gik jeg ikke en oplevelse rigere derfra, og det er jeg super ærgerlig over.

Flashforward til i dag d. 1/11.

Jeg lader tvivlen komme spigerne til gode - det kan jo være, at der reelt var sket noget, selvom jeg satsede på, at profilen bare ikke er reel. 

Jeg kontakter igen Spigerne, og får kontakt til en pige (tilsyneladende IKKE hende i det røde lingeri, da jeg modtager to billeder, som viser en tydeligt anden pige - her iført sort undertøj). Hun ser super dejlig ud, og jeg indvilger I at betale en sum penge for at modtage en håndfuld billeder og videoer senere på dagen.. Lækkert - jeg glæder mig! Dette er også en af de tilfælde, hvor jeg først skal købe billeder/videoer, for at komme i betragtning til at møde hende. Jeg ved godt, at det er en slippery slope, men det er virkelig en fræk fantasi for mig, det her.

Spigerne vender tilbage omkring 16.30 i dag og fortæller, at "hun" er klar. Hun sender med det samme 12-15 billeder/videoer før jeg overhovedet får et nummer at betale for. Det første der slår mig er, at jeg modtager billeder af hvad jeg synes ligner forskellige personer? Og IKKE billeder der taget til mig - men billeder, der var taget i forvejen. De viser piger i undertøj, lidt bryster, og én der onanerer. 

Jeg studser over, at jeg igen modtager billederne af en blondine i rødt lingeri - præcis de samme billeder, som jeg modtog ved min allerførst henvendelse til Spigerne - og som jeg fik aftalt et møde med.

Jeg spørger hende om, hvem af pigerne der er hende - eftersom det der tydeligt at se, at der er flere forskellige. Hun påpeger, at HUN er den i det røde lingeri - og at hun sendte lidt forskelligt til mig, fordi jeg havde været sød mod hende.. 


Jeg stiller spørgsmålstegn ved dette, da jeg fortæller hende, at vi formentligt så har været i kontakt et par dage forinden, hvor jeg blev ghostet, efter at have været mødt op på en adresse. 
Det forstår hun intet af. Det måtte have været en anden..

Da jeg forholder mig kritisk til dette, men anerkendende over for at de formentligt er flere piger, der deler samme konto, da bad jeg blot om ét eller andet bevis for, at det var hende / en pige, der sad mig skærmen og konfererede med mig. Hun forstod ingenting og sagde, at hun ikke gad spilde sin tid på mig, der var besværlig.

Jeg står tilbage med en skarp fornemmelse af, at der er noget, som ikke er, som det bør være. Jeg har undervejs fået 0 beviser for, at der rent faktisk sidder en pige bag? 

Hvad kan jeg konkludere? Jeg vælger ikke at tro på den her profil. At der er andre, der har anmeldt denne profil til at være ægte, det forstår jeg naturligvis ikke. Måske I kan berette om, hvordan dette foregik? Og hvem, I mødte?

Det lugter langt hen ad vejen som svindel. 

Vh Aqunax 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

De er temmelig ustabile. Skulle selv mødes med en af dem i Ballerup, som valgte at brænde mig af.

Desuden bliver snappen lånt ud/overdraget til så mange forskellige, at man aldrig ved hvem man skriver med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan kun bekræfte trådstarter.

Jeg er blevet brændt af to gange ved hoveddøren i et nyt kvarter på Vesterbro med lamme forklaringer. 
Så mit bedste råd er, at man ikke skal bruge et eneste minut på at lave aftaler. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...