Hop til indhold
Mirin

Massør som er god til f.eks at knække nakke og ryg

Recommended Posts

Hej

 

Jeg leder efter en god massør, som også kan finde ud af f.eks at løsne op i nakken og ryggen med knæk. Altså lidt ligesom en Kiropraktor. Har i nogle gode bud? :-D 

Kan i have en kanon aften!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt enig med @lille_peter. Jeg havde en veninde der havde fået lavet et knæk af en der var autodidakt. Det kostede hende mindst et år med dårlig ryg, genoptræning og masser af penge til professionelle.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cords skrev, for 6 minutter siden:

Der skrives jo også en god massør, ikke noget med en glædesoige

Jo, det er rigtigt, men den er dog posteret under Thai massage og der er bestemt også dygtige massører blandt Thai, men jeg vil alligevel ikke anbefale en af dem at gå kiropraktorerne i bedene.

Men du har da ret, der kan godt være der er nogen der uddannet i den retning også.

Del dette indlæg


Link til indlæg

seriøst hvorfor skal det sige knæk ? 
 

En god massør vil vide hvorfor du ønsker det skal sige knæk 

Og den gode massør ved hvad de hver kan og ikke kan.  
Jeg er selv tantra massør, Hot Stone og Bambus massør mine uddannelse er intim og velvære derved ikke til dem der har skader, som det evt lyder til du har ? 
Så have du spurt mig om jeg kan give dig knæk ved massage er det nej, lige som se fleste tai massør ikke bør gøre det. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er massage og kiropraktik to vidt for skellige ting. Bør kun uddannede der trækker i knoglerne, og massører der ordner ømme muskler og muskler der presser på nervebanerne.

man køber jo heller ikke blomster hos slagteren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Thai massage har nogle enkelte stræk/knæk til sidst i massagen, hvor de drejer dit torso, og ryg. Det er 100 % sikkert og noget de bliver undervist i. Check liiige de har en reelt undervisning bag sig før du spørger efter sådan noget.. fx. Wat Po.

Hvis du vil ha knækket halsen så tag til kiropraktor..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nu er der stor forskel på muskel massage som ofte indebærer olie og så traditionel thai massage hvor man faktisk har tøj på når man behandles.

Selvfølgelig kan det ikke undgås at det "knækker" i kroppen når man modtager traditionel thai massage.
https://www.google.com/search?q=traditionel+thai+massage&client=firefox-b-d&tbm=isch&source=lnms&sa=X&ved=2ahUKEwiAw4Tmro_7AhXZYPEDHbfPBpMQ_AUoAXoECAoQAw&biw=1330&bih=884&dpr=1

https://en.wikipedia.org/wiki/Thai_massage

Men derfor skal behandleren selvfølgelig være forsigtigt og vide hvad de gør, når man får "knækket" nakken.

I øvrigt er traditionel thai massage på unescos liste og der er ingen sexuelle undertoner i behandlingen.
https://ich.unesco.org/en/RL/nuad-thai-traditional-thai-massage-01384

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...