Bølle 15 Skrevet 1. November, 2022 Er der nogen steder i Århus, hvor man kan fiste en kvinde? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 13195 Skrevet 1. November, 2022 (edited) Jeg tror vi er ganske få der tilbyder det.. Jeg har ikke lige hørt om nogen thaipiger der tilbyder det.. Ellers så kan du evt søge herinde.. Redigeret 1. November, 2022 af JenniferRomantica 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Handy66 87 Skrevet 3. November, 2022 JenniferRomantica skrev, den 1.11.2022 at 16:20: Jeg tror vi er ganske få der tilbyder det.. Jeg har ikke lige hørt om nogen thaipiger der tilbyder det.. Ellers så kan du evt søge herinde.. Du skriver ''vi'' Skal man dermed forstå det sådan at du tilbyder det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 13195 Skrevet 3. November, 2022 Handy66 skrev, for 2 minutter siden: Du skriver ''vi'' Skal man dermed forstå det sådan at du tilbyder det? Man må godt nok ikke reklamerer for sig selv herinde men det burde vel være okay hvis man bliver spurgt.. Jeg tilbyder fisting til mig ja.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Handy66 87 Skrevet 3. November, 2022 JenniferRomantica skrev, for 17 minutter siden: Man må godt nok ikke reklamerer for sig selv herinde men det burde vel være okay hvis man bliver spurgt.. Jeg tilbyder fisting til mig ja.. Tak for svar. En sjælden men værdsat ydelse..... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg