Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/352016 Så har deres udsendte medarbejder fra Nordjylland været i marken igen - denne gang i Frederikshavn. Adressen er den kendte i Asylgade, hvor Nina 22 huserede og jeg har nydt godt af mange besøg hos hende. Så det var med en vis spænding, jeg nu traf en aftale med hendes afløser. Selve aftalen gik nemt og bekvemt på sms og vi aftalte en time med happy ending, hvor hun skulle ride min pik til sidst - min yndlingsstilling…

Da jeg ankommer til stedet bliver jeg lukket hurtigt ind og taget imod af en sød pige. Billederne er godt nok hende. Hun er ikke en lille nips, men har noget mave og brysterne er i hvert fald ægte og ikke pumpet op med silikone. Så er man til små, unge thai’er, skal man ikke besøge hende her.Da vi kommer ind og skal afregne siger hun “massage and handjob, no sex” for 1.000 kr. og det var ikke lige det, jeg havde opfattet af vores aftale på sms, men det kan bero på en misforståelse, da hun ikke er så god til engelsk. Pyt. Jeg siger ja tak og smider tøjet. Massagen var helt fin, selvom hun ikke gør så meget ud af nakke og skuldre. Hun sagde “turn around” relativt hurtigt, hvilket var skønt, da det er træls at ligge med hovedet ned i en pude, når det ikke er en rigtig massagebriks, man ligger på. Hun masserede mine ben rigtig godt og jeg lå sgudda også og blev lidt småliderlig, fordi hun forstod at pirre på den rigtige måde. Brystkasse og mave fik en god tur og hun lod brysterne løbe hen over min krop og pikken, men hun nulrede nosser. DET var ikke så tosset. Hun satte sig op og kørte fissen henover pikken, mens hun spillede den med hånden samtidigt. Det var - sagt på jysk - ikke så tosset endda. Hun satte sig på hug og spillede min pik rigtig godt og jeg legede med hendes bryster og hendes klit, der var blevet godt stiv og våd. Det var et eminent handjob. Et af de bedste, jeg har fået og jeg måtte røre og pille, det jeg havde lyst til. Det var rigtig, rigtig godt og jeg var fuldt tilfredsstillet, da jeg gik derfra med et smil på læben. Også selv om jeg ikke hverken smagte fisse, fik blowjob eller kneppede. Og så sang hun Gudhjælpemig også til det thailandske musik indimellem. Snak lige arbejdsglæde. Tror liiiige at jeg kigger forbi Asylgade igen en skønne dag:D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fin anmeldelse -det er aldrig til at vide med de thaier -selv om man laver en aftale om det man ønsker -kan det være man får noget helt andet -nogen gange, mange gange bedre end man kunne forstille sig, andre gange "hat og briller" "You never know"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...