Morten H 16 Skrevet 1. November, 2022 Jeg har talt med Vildkatten om en 3/4-kant, hvor hun bliver (mis)brugt af flere mænd. Hvilket hun er meget interesseret i Derfor søger jeg mænd 40+ og som har besøgt hende før. Send en PB til mig, så vi kan finde ud af noget til næste uge (uge 45) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zar 349 Skrevet 1. November, 2022 Morten H skrev, for 1 time siden: Jeg har talt med Vildkatten om en 3/4-kant, hvor hun bliver (mis)brugt af flere mænd. Hvilket hun er meget interesseret i Derfor søger jeg mænd 40+ og som har besøgt hende før. Send en PB til mig, så vi kan finde ud af noget til næste uge (uge 45) Hvor meget vil hun have for det ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sexløberen Skrevet 1. November, 2022 (edited) Fejl Redigeret 1. November, 2022 af Sexløberen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morten H 16 Skrevet 1. November, 2022 Det kommer helt an på, hvad vi bliver enig om at gøre, men du kan nogenlunde regne med hendes priser i annoncen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brian50 49 Skrevet 1. November, 2022 Har du set hende i virkeligheden ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Akasut@ 58 Skrevet 1. November, 2022 Brian50 skrev, for 52 minutter siden: Har du set hende i virkeligheden ? Er hun meget slidt??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brian50 49 Skrevet 1. November, 2022 (edited) Akasut@ skrev, for 4 timer siden: Er hun meget slidt??? Jeg så en annonce en dag hvor hun havde et ansigtsbillede på og i mine øjne ligner hun en udbrændt narkoman så jeg skal ihvertfald ikke nyde noget Det var ikke det billede som er i hendes annonce nu Redigeret 1. November, 2022 af Brian50 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morten H 16 Skrevet 2. November, 2022 Livet har været hårdt ved hende. Og som jeg skriver, må man gerne have besøgt hende før Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Akasut@ 58 Skrevet 3. November, 2022 Brian50 skrev, den 1.11.2022 at 21:26: Jeg så en annonce en dag hvor hun havde et ansigtsbillede på og i mine øjne ligner hun en udbrændt narkoman så jeg skal ihvertfald ikke nyde noget Kaldte hun sig ikke også Rita Lin engang??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Horus 156 Skrevet 4. November, 2022 Morten H skrev, den 2.11.2022 at 08:03: Livet har været hårdt ved hende. Og som jeg skriver, må man gerne have besøgt hende før Tja hun er nu fræk nok. Jeg tabte hovedet den ene gang og knaldede hende uden gummi. Fik heldigvis ikke noget med hjem. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AK8K 63 Skrevet 4. November, 2022 Brian50 skrev, den 1.11.2022 at 21:26: Jeg så en annonce en dag hvor hun havde et ansigtsbillede på og i mine øjne ligner hun en udbrændt narkoman så jeg skal ihvertfald ikke nyde noget Det var ikke det billede som er i hendes annonce nu Nu hvor vi er i Jylland; Hvis du ikke har noget pænt at sige, må du tie! Hvad er dit behov for at byde ind med det her? @Morten H må jo tydeligvis synes godt om hende ellers ville han ikke lave dette indlæg, vel? Patetisk 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trucker 74 Skrevet 5. November, 2022 vil gerne dele hende med dig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Altid uden 63 Skrevet 5. November, 2022 Horus skrev, den 4.11.2022 at 09:36: Tja hun er nu fræk nok. Jeg tabte hovedet den ene gang og knaldede hende uden gummi. Fik heldigvis ikke noget med hjem. Kan man få lov til at knalde hende uden??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Some1 182 Skrevet 5. November, 2022 @Altid uden prøv lige at læse opslaget en gang til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Altid uden 63 Skrevet 6. November, 2022 Some1 skrev, for 9 timer siden: @Altid uden prøv lige at læse opslaget en gang til Jo jo;det er ikke fordi jeg ikke kan læse...Det overraskede mig bare da hun altid har annonceret med at fet var med gummi og ikke muligt uden.... Det kunne være jeg skulle aflægge hende et besøg så Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morten H 16 Skrevet 7. November, 2022 Jeg tror, at både Horus og Vildkatten begge tabte hovederne denne dag Fordi hun kun tilbyder fransk uden og ikke andet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morten H 16 Skrevet 8. November, 2022 Jeg har fået en bemærkning om, at jeg har fået mig formuleret forkert i mit sidste indlæg Det jeg ville skrive, er, at Vildkatten kun tilbyder fransk uden og andet er med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morten H 16 Skrevet 2. April, 2024 Nu vil jeg høre, om der igen er nogle, som er frisk på at "dele" Vildmissen, som hun hedder i dag Send en PB, hvis du er interesseret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 964 Skrevet 2. April, 2024 Morten H skrev, for 4 timer siden: Nu vil jeg høre, om der igen er nogle, som er frisk på at "dele" Vildmissen, som hun hedder i dag Send en PB, hvis du er interesseret Hvis du vedhæfter et nyt link der virker - bliver det nemmere at give dig et svar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FKK4Ever 672 Skrevet 3. April, 2024 Lidt hjælp til de der har det svært. Vildmissen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Domin 66 Skrevet 2. Juni, 2024 Jeg er klar på at deie Vildmissen med en eller flere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morten H 16 Skrevet 3. Juni, 2024 Jeg har sendt dig en PB Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morten H 16 Skrevet 6. Januar Morten H skrev, den 1.11.2022 at 09:27: Jeg har talt med Vildkatten om en 3/4-kant, hvor hun bliver (mis)brugt af flere mænd. Hvilket hun er meget interesseret i Derfor søger jeg mænd 40+ og som har besøgt hende før. Send en PB til mig, så vi kan finde ud af noget til næste uge (uge 45) Vildkatten og jeg søger igen ny(e) legekammerat(er) 35+ til en tre-/firekant med hende i centrum. Hvis du/I er interesseret, så send mig en PB Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg