Hop til indhold
Morten H

Hvem vil dele Vildkatten med mig ?

Recommended Posts

Jeg har talt med Vildkatten om en 3/4-kant, hvor hun bliver (mis)brugt af flere mænd. Hvilket hun er meget interesseret i ;)

Derfor søger jeg mænd 40+ og som har besøgt hende før.

Send en PB til mig, så vi kan finde ud af noget til næste uge (uge 45) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Morten H skrev, for 1 time siden:

Jeg har talt med Vildkatten om en 3/4-kant, hvor hun bliver (mis)brugt af flere mænd. Hvilket hun er meget interesseret i ;)

Derfor søger jeg mænd 40+ og som har besøgt hende før.

Send en PB til mig, så vi kan finde ud af noget til næste uge (uge 45) 

Hvor meget vil hun have for det ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Akasut@ skrev, for 4 timer siden:

Er hun meget slidt???

Jeg så en annonce en dag hvor hun havde et ansigtsbillede på og i mine øjne ligner hun en udbrændt narkoman så jeg skal ihvertfald ikke nyde noget

Det var ikke det billede som er i hendes annonce nu

Redigeret af Brian50

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brian50 skrev, den 1.11.2022 at 21:26:

Jeg så en annonce en dag hvor hun havde et ansigtsbillede på og i mine øjne ligner hun en udbrændt narkoman så jeg skal ihvertfald ikke nyde noget

 

Kaldte hun sig ikke også Rita Lin engang???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Morten H skrev, den 2.11.2022 at 08:03:

Livet har været hårdt ved hende.

Og som jeg skriver, må man gerne have besøgt hende før :unsure:

Tja hun er nu fræk nok. Jeg tabte hovedet den ene gang og knaldede hende uden gummi. Fik heldigvis ikke noget med hjem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brian50 skrev, den 1.11.2022 at 21:26:

Jeg så en annonce en dag hvor hun havde et ansigtsbillede på og i mine øjne ligner hun en udbrændt narkoman så jeg skal ihvertfald ikke nyde noget

Det var ikke det billede som er i hendes annonce nu

Nu hvor vi er i Jylland; Hvis du ikke har noget pænt at sige, må du tie! Hvad er dit behov for at byde ind med det her?  @Morten H må jo tydeligvis synes godt om hende ellers ville han ikke lave dette indlæg, vel? Patetisk:unsure:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Horus skrev, den 4.11.2022 at 09:36:

Tja hun er nu fræk nok. Jeg tabte hovedet den ene gang og knaldede hende uden gummi. Fik heldigvis ikke noget med hjem.

Kan man få lov til at knalde hende uden???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Some1 skrev, for 9 timer siden:

@Altid uden prøv lige at læse opslaget en gang til ;-)

Jo jo;det er ikke fordi jeg ikke kan læse...Det overraskede mig bare da hun altid har annonceret med at fet var med gummi og ikke muligt uden.... Det kunne være jeg skulle aflægge hende et besøg så :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har fået en bemærkning om, at jeg har fået mig formuleret forkert i mit sidste indlæg :(

Det jeg ville skrive, er, at Vildkatten kun tilbyder fransk uden og andet er med ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu vil jeg høre, om der igen er nogle, som er frisk på at "dele" Vildmissen, som hun hedder i dag :D

Send en PB, hvis du er interesseret ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Morten H skrev, for 4 timer siden:

Nu vil jeg høre, om der igen er nogle, som er frisk på at "dele" Vildmissen, som hun hedder i dag :D

Send en PB, hvis du er interesseret ;-)

Hvis du vedhæfter et nyt link der virker - bliver det nemmere at give dig et svar

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...