Hop til indhold
LillePalle99

CATTLEYA IN AALBORG … PIVFRÆK OPLEVELSE

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/348234

Har længe nydt meget lingam masssage, b2b og med fantastiske orgasmer. Men min faste NO.1, som mestre dette er desværre meget ”udstationeret” for tiden. Så i min desperation skulle der ske noget rivende nyt. Så jeg besøgte Cattleya som jeg har besøgt en gang, fordi jeg ved hun er smuk, seriøs og kan sine ting.

Nu var hun endelig i byen. Hun bekræftede og jeg indfandt mig. Når det skulle være totalt noget andet, spurgte jeg til: BJ uden og med dybe kys og så også Anal . Jeg advarede hende om at jeg måske ikke kunne håndtere anal, hvorpå hun forsikrede at hun nok skulle hjælpe mig på vej, støt og roligt. 

At det formelle blev ordnet og vi stod nu nøgne og kyssede. Først lidt og så dybere. Hun kysser godt så jeg var optændt. At røre hende er lækkert fordi hun lader til at nyde det. Hun lagde sig på sengen på ryggen og jeg imellem hendes ben efter at have kyssethendes krop og små bryster. Hun kunne lide at blive slikket og det er et lækkert syn at se hende røre sine bryster imens. Så var det min tur til at slikkes. Jeg lå på ryggen og hun kyssede hele vejen op til min pik, som hun straks tog i munden og gled i bund. For pokker hun mestrede dette. Både langsomme drag og fastere lidt hurtigere og så pludselig helt langsomt og totalt blidt med tungen. Jeg havde sagt til hende at jeg måske ville være svær at tænde da alle de trivielle hiv og sving med pikken hvor pigen okser løs, bare ikke virker på mig. Men det var bestemt heller ikke dette hun gjorde. Jeg var hård og klar. Og nu – som om hun læste mine tanker – satte hun kondom på og stillede sig klar i doggy til at jeg kunne tage hende analt. Jeg prøvede langsomt og usikkert famlende frem. Hun rakte bagud og hjalp til. Og så gled jeg ind, og efter et par langsomme gange med blide ind og ud, skubbede hun sig op mod mig så jeg gik i bund – Hold nu op det var lækkert. Hun var stram og glat og jeg kunne ubesværet sætte farten op. Hun trykkede sig nedad mod sengen og jeg beundrede den slanke, lange ryg der svajede mens min pik kneppede den lækre numse. Hun er et smukt syn at beundre fra den kant. Der gik en dejlig stund hvor jeg holdt hende om hofterne og kneppede dybt, og gav også spontant hendes numse et klask – og kunne nu mærke at jeg ikke holdt meget længere. Jeg tog et par hurtige ryk og hun rakte bagud og tog om mit håndled som for at få mig i bund – og det virkede som en aftrækker. Jeg holdt inde oppe i hende og lod det gå. Min orgasme blev længere fordi hun forstår at blive ved et stykke tid med langsomme bevægelser . En ekstra kvalitet som ofte i mine øjne udebliver, ved et stop lige efter skuddet. Men ikke her - hun vuggede frem og tilbage med små lyde indtil jeg slap mit tag i hendes smukke hofter.
Det var en lækker oplevelse og hun er smilende og snakkesalig og alt blev vendt mens vi pustede ud. Hun er glad for Danmark og Aalborg og sagde at hun kommer tilbage til december. 
Jeg tænkte på vej tilbage til bilen, at hun er en fantastisk pige. Hvad er der lige med kvinder fra Rumænien og Moldavien. Smukke, varme, indlevende og naturlige sexede. … eller også har jeg bare været heldig :biggrin:

….. og nu smuttede hun så til Vejle 
 

Redigeret af LillePalle99

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...