Hop til indhold

Recommended Posts

LINK: https://nympho.dk/n8692/2959/kris/

Jeg er lige kommet hjem fra et besøg hos Kris, som holder til ved Islands Brygge. Jeg var formentlig hendes første kunde i denne omgang, da hun lige er landet i dag. 

 

Aftalen kom allerede i hus dagen før, og foregik smertefrit på WhatsApp. Jeg har fornemmelsen af, at det er hende selv som håndterer aftalerne, men jeg kan jo tage fejl. 

 

Aftalen blev skubbet 20 minutter i sidste øjeblik, da Kris skrev at hendes fly var lidt forsinket og havde brug for lidt mere tid - det gjorde mig ikke noget.  Og da jeg endelig havde parkeret og fundet frem til stedet, havde vi problemer med dørtelefonen. Kris kom derfor ned og hentede mig - meget fornemt. Vi kyssede lidt i elevatoren, og det går jo meget godt, tænkte jeg - men jeg tog fejl. 

 

Vi kom ind i lejligheden, stemningen er dejlig afslappende - vi small-talker lidt, og jeg får et håndklæde og ind i badet med mig. Efter badet kom jeg tilbage på værelset, og med det samme gik mine hænder på opdagelse. Kris' billeder er vellignende, og ungpige-kroppen er helt til perfektion. Små dejlige bryster og en struttende popo. Kris kysser dejlig intenst, men kun på læberne og ingen tungekys, som ellers angivet på annoncen. Jeg konfronterede hende, hvor hun efterfølgende gav lidt halvhjertet tungekys med.

Dernæst, så var hendes bj med kondom, selvom annoncen tydelig skriver øko - jeg gjorde hende igen opmærksom på det, men Kris kom med en halvdårlig undskyldning ifht., at hendes annonce ikke var opdateret osv.. Jeg gik til sidst med til det, og til hendes forsvar, så var hendes bj udemærket, selv med kondom.

Efter hun havde guffet i et stykke tid, vendte jeg hende om på ryggen, og gled ned mellem hendes ben. Kris smagte egentlig meget godt (ingen smag), og samtidig med tungen, var mine fingre også på arbejde, og hun lød til at nyde det. Kris blev meget hurtig våd - og jeg havde egentlig tænkt mig at ligge mellem hendes ben i lidt længere tid, men allerede efter kort tid ville Kris springe til sex-delen - og idet jeg trak mine fingre ud, fulgte der en virkelig stærk fiskelignende lugt med ud. På det tidspunkt var jeg kun halvstiv, og lugten på mine fingre gjorde bestemt ikke situationen bedre. Men vi fik arbejdet lidt på sagerne, og jeg holdt kun til en stilling, før jeg nærmest eksploderede.

Da første runde var forbi, lå vi sammen krammede og snakkede. Men pludselig begyndte Kris at tale om hendes store drøm, hvilket var at eje en bolig i hendes hjemland, Polen - og hun begyndte at spørge om jeg ville hjælpe hende med det - øhhh hvad skulle man svare til det? Hun kunne måske godt aflæse, at det var et akavet emne, og vi sprang hurtigt over til noget andet. 

Efter noget kæleri og snakken, forsøgte vi at komme i gang med anden runde. Selvom Kris suttede ihærdigt med kondom på, så ville lillemanden ikke rigtig lege med - måske grundet man er mindre sensitiv efter første udløsning. Vi stoppede og gik i stedet i gang med at kysse og nusse igen. Efter et stykke tid gik Kris ud og tog et bad. Og da hun kom tilbage, prøvede jeg at lægge op til sex igen. Jeg legede med mig selv, mens jeg kyssede og gramsede på Kris - og det lykkedes at få lillemanden til at samarbejde. Jeg spurgte derfor, om vi skulle sætte et kondom på igen. Kris virkede irriteret og var lidt spørgende ifht. at bruge et tredje kondom (som om det var til spild), og udtrykte at jeg kun havde 5 min og så bad. Attituden var ikke til at tage fejl af, og før jeg nåede at montere kondomet på, var min erektion allerede pist forsvundet, vi prøvede lidt frem og tilbage, men gav op til sidst - og igen lå vi i stedet og krammede. Og da de ca. 5 min var gået, sagde Kris, at hun ville tage et bad igen - et hurtigt et sagde hun, det var igen helt fint med mig - MEN da jeg kigger på uret på min telefon, mens hun var i bad, var der kun gået 45 min, og jeg havde altså bestilt en time - og det er ikke i orden i min bog. På det tidspunkt gad jeg ikke at konfrontere hende yderligere, så jeg tog et hurtigt bad, efter hun kom tilbage, og var ude efter ca. 53 minutter med 4 omgange bad - 2 til hende og 2 til mig. 

 

Det kan være at andre har haft/får en bedre oplevelse med Kris,  men ud fra min egen erfaring, så vil jeg absolut ikke anbefale hende, medmindre man prøver at brænde 1900 kr. af hurtigst muligt. 

 

Ungasiat

Redigeret af Ungasiat

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen.
Kris var ellers på min to-do liste. Hende sletter jeg. Det er helt rigtigt, at 1.900 er mange penge for sådan en oplevelse i disse tider. 
orker ikke at konfrontere en GP med det ene og det andet, “hvorfor kysser du ikke”, “hvorfor ikke SF uden gummi” osv. 

det er så ærgerligt og øv!

Del dette indlæg


Link til indlæg

En lille opdatering,

Kort tid efter min anmeldelse skriver Kris til mig og undskylder for sin opførsel med diverse undskyldninger om, at hun lige var landet og træt osv., hvilket jeg også tog imod. For at gøre skaden god igen, ville hun derfor invitere mig over kvit og frit. Jeg var lidt skeptisk med at tage imod tilbuddet, men sagde i sidste ende ja, da hun insisterede så meget på det.

Siden har jeg intet hørt fra hende, og tænker det nok bare er varm luft og fis i en hornlygte :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var hos hende i weekenden, og jeg synes, det var fint nok. Gider ikke gå så meget i detaljer, men jeg havde en fin oplevelse, og det var slet ikke et på tale, at blow skulle være med kondom.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så har jeg bare været meget uheldig, eller fordi Kris ikke ville risikere mere negativ omtale efter mit besøg. Her er et lille udsnit af beskeden efter min anmeldelse, da hun tog kontakt til mig.

jpg.jpeg

Redigeret af Ungasiat

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...