Hop til indhold
Nielsen9000

Ariana (Dreamgirl) Aalborg

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/304339

Hej hej :)

FANTASTISK møde med Ariana idag! 

Har i længere kigget på smukke Ariana og tænkt at jeg bare måtte have en aftale med hende og idag lykkedes det endeligt!

Kommunikationen var nem hele vejen, hun svarer lynhurtig og holder aftale:)

Hun er jo noget af det frækkeste og nærmest nok tæt på en drømmepige efter min smag ! Hun har en krop der er helt perfekt! Flotte bløde store bryster (silikone men ikke hårde), flad mave og den flotteste fisse jeg længe har set! Hendes røv er rund og har den HELT rette størrelse.... Vil heller have fylde end ingen røv.....

Tænder på hendes tatoveringer, synes de gør hende endnu mere fræk!

Ariana er sød og smilende og MEGET let at snakke med. Man føler sig velkommen lige med det samme. Rigtig god til engelsk....

Selve sexen var lækker, rigtig lækker! Jeg bestilte 30 min. Inkl. slik fisse! Desværre ekstra for dette, men den måtte jeg bare ned og smage på! Og hold nu op den smagte godt! Længe siden jeg har nydt så meget at slikke fisse. Så vi fik den frækkeste 69'er.... Hun er helt fantastisk til at sutte pik! Derefter en gang missionær over i en doggy hvor jeg kunne nyde synet af hendes lækre røv. Herefter foreslog hun at ligge på siden hvor jeg stadig lå på knæer.... Så kunne vi kigge på hinanden og hendes røv blev bare endnu mere lækker at se på og fissen føltes fantastisk i denne stilling. Sluttede at i missionær med udsyn til hendes kæmpe bryster og hendes smukke smukke ansigt! Uhm, jeg bliver helt liderlig igen ved at skrive dette ;)

Stedet ligger diskret dog i et meget gammelt hus som ser lidt forfaldent ud udefra, men lejligheden, rummet og sengen er fin....

Giver min bedste anbefaling til Ariane og jeg skal med garanti besøge hende igen! Tror jeg napper 45 eller 60 minutter næste gang så jeg kan kneppe hende flere gange :smile:

Behandle hendes ordentligt så vi er sikker på at hun kommer tilbage til Aalborg! :wub:

Stedet 7/10 

Ariana 10/10

Sex 10 / 10

God dag derude! 

 

Redigeret af Nielsen9000
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
BrianF skrev, for 10 timer siden:

Tak for din anmeldelse.

Kunne du måske oplyse, hvor hun nogenlunde holder til hende?

 

Hej Brian

Det er i Vejgaard mellem Hadsundvej og Østre Alle på en villavej....

 

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
mrboobsnow skrev, for 2 timer siden:

Ved du hvor hun er i Vejle, hvilken bydel? 

Desværre nej :(
Jeg har kun gemt hendes links til profiler for at kunne følge med i om hun lander i nærheden af hvor jeg bor.
Normalt er Ålborg lidt for langt væk for mig at køre når hun holder til der :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så har vi endelig fået en lækker dame til Aalborg igen. Har været hos hende tidligere, og hun får mine varmeste anbefalinger. Billeder er ægte.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...