Hop til indhold

Recommended Posts

Uno mas skrev, for 31 minutter siden:

Det er da fedt de kan genbruge....... Det er jo så moderne at være klimabevidst :D 

Jeg synes det er smukt med en kvinde, der er så multi-etnisk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Siron skrev, for 1 time siden:

Jeg forstår ikk hvad du mener..... Billederne på Tineye er jo ikke pigen i annoncen som det handler om. Og nej de ligner bestemt ikke en thai.

Ikke desto mindre er Nicha på Annoncelight 100 % thai, til trods at der er et par falske billeder i mellem.

God dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Puds brillerene, de sidste 2 billeder i annoncen er præcis dem fra Tin-eye. Så annoncen er fake uanset om du hopper eller skriger.

Fatter ikke du forsvare falske billeder. Der er kun et billede der kan være en Thai og der er jo ingen garanti at det rent faktisk er Nicha

Mvh.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Siron skrev, for 48 minutter siden:

Så annoncen er fake uanset om du hopper eller skriger.

Nej, billede 4,6,7 og 8 er 100% real.....har set dem uden sløring i sidste uge...det er Nicha....hopper eller skriger??......øhh....jeg er skam helt rolig.....helt cool!;)

Kan kun bekræfte 100%, at disse billeder er ægte.

Varme tanker fra GC.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også set flere af billederne uden sløret ansigt. Og jeg har set damen face to face da jeg blev præsenteret for hende af en anden thai-dame. Og lige netop den thai-dame har for nylig fortalt mig, at hun normalt bor i Spanien men er fra Thailand. Jeg så i øvrigt i samme forbindelse nogle billeder på hendes mobiltelefon, hvor flere af dem indgår i annoncen med thai-skrift.

Siron....kast et blik på det sidste billede hvor hun står ved den hvide bil og bemærk nummerpladen ;-) 

Så uanset et par falske billeder hvis resten er ægte, gør jo ikke annoncen fake. Hun er og bliver hun thailænder! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...