Sønderjyden68 145 Skrevet 30. Oktober, 2022 (edited) Hej allesammen .. jeg har lige haft den store fornøjelse og besøge sweetmilf hun lever helt op til hendes annonce om gfe oplevelse med kys og kram jeg havde bestilt en time med hendes c1 cocktail jeg kom kun lige inden for døren , nåede næsten ikke og hilse på før vi var i gang med og kysse og kramme . Derefter ind på værelset og pille tøj af hinanden stadig kyssende og masser af kram . Selve sex delen bliver mellem os … men kan da sige det er første gang at en gp har fået liv i lillemanden, til en omgang nr 2 .. lidt af en oplevelse for en halvgammel fyr som mig kan kun sige tusind tak for en dejlig oplevelse …..vi ses snart igen … stedet er diskret på den måde at det falder ind bybilledet uden og vække opsigt https://annoncelight.dk/showad/336334 Redigeret 30. Oktober, 2022 af Sønderjyden68 7 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheDude69 121 Skrevet 30. Oktober, 2022 Sønderjyden68 skrev, for 2 timer siden: Hej allesammen .. jeg har lige haft den store fornøjelse og besøge sweetmilf hun lever helt op til hendes annonce om gfe oplevelse med kys og kram jeg havde bestilt en time med hendes c1 cocktail jeg kom kun lige inden for døren , nåede næsten ikke og hilse på før vi var i gang med og kysse og kramme . Derefter ind på værelset og pille tøj af hinanden stadig kyssende og masser af kram . Selve sex delen bliver mellem os … men kan da sige det er første gang at en gp har fået liv i lillemanden, til en omgang nr 2 .. lidt af en oplevelse for en halvgammel fyr som mig kan kun sige tusind tak for en dejlig oplevelse …..vi ses snart igen … stedet er diskret på den måde at det falder ind bybilledet uden og vække opsigt https://annoncelight.dk/showad/336334 Har også besøgt hende en gang for længe side, skal 100% snart tilbage. Havde selv en fantastisk oplevelse :) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
estat92 140 Skrevet 30. Oktober, 2022 Hej. Jeg har en tid i næste uge med c2. Glæder mig har aldrig mødt hende. Ser meget lovende ud. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sønderjyden68 145 Skrevet 30. Oktober, 2022 estat92 skrev, for 10 minutter siden: Hej. Jeg har en tid i næste uge med c2. Glæder mig har aldrig mødt hende. Ser meget lovende ud. Du kan roligt glæde dig … hun er bare skøn … og ja jeg fik vist ikke skrevet at vi endte også med c2 .. jeg ville ikke snydes for en tur i doggy ;-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sailorman 254 Skrevet 30. Oktober, 2022 Nu kan det godt være at jeg udstiller min uvidenhed, men hvad er c2? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheDude69 121 Skrevet 30. Oktober, 2022 Sailorman skrev, for 4 minutter siden: Nu kan det godt være at jeg udstiller min uvidenhed, men hvad er c2? Hvis du går på hendes hjemmeside, kan du se hendes to pakker hun tilbyder: cocktail 1(c1) og cocktail 2 (c2) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2553 Skrevet 30. Oktober, 2022 Sailorman skrev, for 28 minutter siden: Nu kan det godt være at jeg udstiller min uvidenhed, men hvad er c2? Se her hvad @SweetMilf6630 skriver https://sweetmilf6630.wixsite.com/sweetmilf6630/priser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gamlingen 313 Skrevet 1. November, 2022 Endelig har jeg kunnet finde en dag (på søndag) hvor jeg kan få besøgt denne spændende GP https://annoncelight.dk/showad/336334 Det bliver bare så lækkert, at ha lagengymnastik i 75 min med Sweeetmilf - allerede hendes billedgalleri giver uro i bukserne. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
estat92 140 Skrevet 6. November, 2022 Hej alle. Så fik jeg besøgt denne skønhed. Havde bestilt med c2. Det var alle pengene værd. Hun husker alle de ønsker jeg havde og udførte den til ug og flamme Tror jeg skal se hende igen, helt sikkert 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gamlingen 313 Skrevet 7. November, 2022 (edited) Besøget hos SweetMilf var rigtig dejligt. Hvis du er til kærestesex med en Milf, er hun et perfekt valg. Blev modtaget af SweetMilf i meget lidt skjulende top, g-trengs trusser og stiletter hvilket fremhævede hendes dejlig røv og de lange ben. Så snart jeg var indenfor og døren var låst, var der kys og kram under vores fælles afklædning af hinanden (som I kan gætte var det mest mig der blev afklædt). Således afklædt blev jeg ledt ud til badeværelset (og nød undervejs synet af de lange ben og den meget lidt tildækkede røv) og fik vasket en bestemt kropsdel som aftalt inden besøget). Således rengjort fandt vi soveværelse - vil ikke berette alt hvad der foregik der, men fremhæve hendes fantastiske blowjob, der udføres med blidhed, langsomt tempo og helt til roden. Da hun gled ned over min pik (cowgirl) og langsomt bevægede sig frem og tilbage på pikken (hun bevægede sig nemlig ikke sådan op og ned) mens hun "kom ned til mig" var følelsen i min pik simpelthen så fantastisk og intens, som jeg ikke mindes at have oplevet tidligere på noget tidspunkt. Skal helt sikket besøge SweetMilf igen, når det bliver muligt. Redigeret 7. November, 2022 af gamlingen 6 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prono 6 Skrevet 12. Juli, 2023 Hej venner Kan i sige lidt om stedet. Overvejer kraftigt et besøg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gamlingen 313 Skrevet 12. Juli, 2023 Prono skrev, for 10 timer siden: Hej venner Kan i sige lidt om stedet. Overvejer kraftigt et besøg Har sendt en PB til dig Prono Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg