Hop til indhold

Recommended Posts

Hej allesammen .. 

jeg har lige haft den store fornøjelse og besøge sweetmilf ;-)
hun lever helt op til hendes annonce om gfe oplevelse med kys og kram 

jeg havde bestilt en time med hendes c1 cocktail  

jeg kom kun lige inden for døren , nåede næsten ikke og hilse på før vi var i gang med og kysse og kramme . Derefter ind på værelset og pille tøj af hinanden stadig kyssende og masser af kram . Selve sex delen bliver mellem os … men kan da sige det er første gang at en gp har fået liv i lillemanden, til en omgang nr 2 .. lidt af en oplevelse for en halvgammel fyr som mig ;-)

kan kun sige tusind tak for en dejlig oplevelse …..vi ses snart igen … 

stedet er diskret på den måde at det falder ind bybilledet uden og vække opsigt 

 

 

 https://annoncelight.dk/showad/336334

 

 

Redigeret af Sønderjyden68

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sønderjyden68 skrev, for 2 timer siden:

Hej allesammen .. 

jeg har lige haft den store fornøjelse og besøge sweetmilf ;-)
hun lever helt op til hendes annonce om gfe oplevelse med kys og kram 

jeg havde bestilt en time med hendes c1 cocktail  

jeg kom kun lige inden for døren , nåede næsten ikke og hilse på før vi var i gang med og kysse og kramme . Derefter ind på værelset og pille tøj af hinanden stadig kyssende og masser af kram . Selve sex delen bliver mellem os … men kan da sige det er første gang at en gp har fået liv i lillemanden, til en omgang nr 2 .. lidt af en oplevelse for en halvgammel fyr som mig ;-)

kan kun sige tusind tak for en dejlig oplevelse …..vi ses snart igen … 

stedet er diskret på den måde at det falder ind bybilledet uden og vække opsigt 

 

 

 https://annoncelight.dk/showad/336334

 

 

Har også besøgt hende en gang for længe side, skal 100% snart tilbage. Havde selv en fantastisk oplevelse :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
estat92 skrev, for 10 minutter siden:

Hej. 

Jeg har en tid i næste uge med c2. 

Glæder mig har aldrig mødt hende. 

Ser meget lovende ud. 

 

Du kan roligt glæde dig … hun er bare skøn … og ja jeg fik vist ikke skrevet at vi endte også med c2 .. jeg ville ikke snydes for en tur i doggy  ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sailorman skrev, for 4 minutter siden:

Nu kan det godt være at jeg udstiller min uvidenhed, men hvad er c2?

Hvis du går på hendes hjemmeside, kan du se hendes to pakker hun tilbyder: cocktail 1(c1)  og cocktail 2 (c2)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle. 

Så fik jeg besøgt denne skønhed. 

Havde bestilt med c2. 

Det var alle pengene værd. 

Hun husker alle de ønsker jeg havde og udførte den til ug og flamme

 

Tror jeg skal se hende igen, helt sikkert 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøget hos SweetMilf var rigtig dejligt. Hvis du er til kærestesex med en Milf, er hun et perfekt valg. Blev modtaget af SweetMilf i meget lidt skjulende top, g-trengs trusser og stiletter hvilket fremhævede hendes dejlig røv og de lange ben. Så snart jeg var indenfor og døren var låst, var der kys og kram under vores fælles afklædning af hinanden (som I kan gætte var det mest mig der blev afklædt). Således afklædt blev jeg ledt ud til badeværelset (og nød undervejs synet af de lange ben og den meget lidt tildækkede røv) og fik vasket en bestemt kropsdel som aftalt inden besøget). Således rengjort fandt vi soveværelse - vil ikke berette alt hvad der foregik der, men fremhæve hendes fantastiske blowjob, der udføres med blidhed, langsomt tempo og helt til roden. Da hun gled ned over  min pik (cowgirl) og langsomt bevægede sig frem og tilbage på pikken (hun bevægede sig nemlig ikke sådan op og ned) mens hun "kom ned til mig" var følelsen i min pik simpelthen så fantastisk og intens, som  jeg ikke mindes at have oplevet tidligere på noget tidspunkt.

Skal helt sikket besøge SweetMilf igen, når det bliver muligt.

 

Redigeret af gamlingen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...