Hop til indhold
simba-løven

Nogen der ved noget om COCO MOON i aarhus?

Recommended Posts

simba-løven skrev, for 34 minutter siden:

Jeg var forbi frederiksbjerg, og så en dør åben til en thai massage uden skilte eller andet reklame?

 

Hvor på Frederiksbjerg ?
Og hvor kommer Coco Moon fra? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg gik forbi, og så det lignede en massage klinik, det ligger ved Marselisborg Allé Aarhus, jeg googlede mig frem til det hed coco moon, men andet kan jeg ikke finde... 

Redigeret af simba-løven

Del dette indlæg


Link til indlæg
simba-løven skrev, for 9 minutter siden:

Jeg gik forbi, og så det lignede en massage klinik, det ligger ved Marselisborg Allé Aarhus, jeg googlede mig frem til det hed coco moon, men andet kan jeg ikke finde... 

Der ligger 2 på Marselisborg Alle

Den ene er ren massage, den anden har man kunnet få det hele ved. Men der ligger ikke beretninger fra den efter Nina afhændede den. Ninas ligger/lå i nr 24. 
Den anden, som har annonceret jævnligt på AL og som ikke yder andet end ren massage ligger i nr 16, og det er denne du har set.
https://annoncelight.dk/showad/305522

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 4 timer siden:

Der ligger 2 på Marselisborg Alle

Den ene er ren massage, den anden har man kunnet få det hele ved. Men der ligger ikke beretninger fra den efter Nina afhændede den. Ninas ligger/lå i nr 24. 
Den anden, som har annonceret jævnligt på AL og som ikke yder andet end ren massage ligger i nr 16, og det er denne du har set.
https://annoncelight.dk/showad/305522

Nej, det er nr. 12 i kælderen og mit favoritsted :-) Som du skriver, er det absolut kun massage, men fantastisk god.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prikken skrev, 1 time siden:

Nej, det er nr. 12 i kælderen og mit favoritsted :-) Som du skriver, er det absolut kun massage, men fantastisk god.

Ja det er korrekt. Det er 12A som der også står i hendes annonce. 


Jeg blev vildledt at navnet Coco Moon. Det er faktisk et orkester. 
 

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...