Hop til indhold
Jayk

Cocktail af oplevelser FKK Mainhatten, Frankfurt Am Main Oktober 2022

Recommended Posts

Indledning mv.

Efter min tur i det tyske i september måned fik jeg lyst igen til at tage afsted i oktober. Valget faldt på en weekend tur til Frankfurt. Frankfurt i sig selv er ikke den mest spændende by at besøge. Var det en tur med (Eks)kæresten eller drengene ville Harmborg eller Berlin være et klart bedre bud. Ikke at Frankfurt ikke har noget at byde på men var jeg bare en almindelig turist ville de omtalte byer eller Munchen, Køln, Wien, Amsterdam eller Prag været at foretrække.

Grunden til at jeg remser den lange række op er at de rent tids og prismæssigt ligger indenfor samme rækkevidde. Underligt nok er Frankfurt dyrere end Prag eller Wien at komme til. Uden at jeg ved dette skyldes det nok at Frankfurt ikke er en normal turist destination.

Det er 3 eller 4 gang jeg er i Frankfurt og jeg plejer at bestille et hotel tæt på Hovedbanegården dels fordi det er centralt og billigt. Jeg vil dog overveje at finde et andet sted næste gang jeg tager dertil. Kvarteret omkring banegården har altid været hårdt men denne gang slog det mig som meget hårdere. Måske er det krisen som har slået hårdere men jeg har aldrig set så meget menneskelig fornedrelse som i miljøet omkring banegården. Alle gaderne omkring banegården sidder folk i tætte klynger og junker åbent lyst eller i gang med at bælle en flaske hård spiritus. Folk er vildt forhutlede og alle er vind og skæve og bærer præg af et liv i yderste armod. man føler hele tiden a der er ved at udbryde slagsmål og det vælter med blod, bræk, pis og gals skår på trods af at der er et morgen rengøringshold som rydder op efter natten og dagens udskejelser. Stemningen var som en blanding mellem Bagdad, Mogadishu (Araber og Afrikaner udgør 60-70% af de menneskelige vrag)  og den hårde ende af Istedgade på steroider. Jeg var som sådan ikke bange for at bevæge mig rundt der men man skulle se sig for for lige pludselige ikke at blive fanget i et slagsmål eller være omringet af en 20 stykker som så dig som en om vandrende  ATM automat.  Det var et område jeg bestemt ikke havde lyst til at Cruise rundt i på trods af at det var redlight distrect. Oplevelserne fyldte måske også noget mere da mit hotel var placeret midt inde i den værste heksekedel. Selv om hotellet lå i en indergård og jeg boede på 5 sal kunne jeg hører nattenslarm fra gade 
klientellet meget tydeligt.

Dvs. der var strip og luderbarer over det hele og suspekte typer som gerne ville sælge gadeluder eller stoffer til dig så dog ikke nogen af de først nævnte selv. Det skal dog siges at byen bliver normal og nogenlunde tryg når man kommer væk fra de værste gader men det utrygge område er meget stort.

Det der gør Frankfurt speciel er som sagt ikke selve byen men det som den medfører. Frankfurt ligger i delstaten Hessen og er et af de økonomiske stærkeste og tættest befolkede regioner i Tyskland pga. dette er det et Mecca for købesex i luksus klassen. uden at jeg kender hver en kringelkrog af byen og området så er der bare indenfor bygrænsen to FKK klubber, Mainhatten og Palace. Tager vi oplandet med så har vi Sharks og Oase for at tale om klubber i Mega klassen dvs. optil 200 piger på vagt. Læg dertil et hav af små klubber hvor der så "kun" er 10-14 piger. Hvis interessen er der kan man forske videre i Guiden www.fkk24.de


Jeg havde bestemt mig for at tage Sharks fredag og Mainhatten Lørdag, det blev dog omvendt fordi jeg var lidt træt og smadret da fly og bus var forsinket en del dagen før. Jeg var ikke specielt oplagt fredag men omvendt havde jeg taget turen så jeg kom afsted dog en del senere end jeg havde regnet 
med. Jeg ankom ved 20-21 tiden om aften.


Mainhatten

Som sagt ligger Mainhatten indenfor bygrænsen og man kan kommer dertil på 1/2 med sporvogn fra bymidten HBF. Om det var 11 eller linje 12 kan jeg ikke huske men det var 5 min gå gang fra det stoppested jeg stod af. Betalte 70 ved indgangen og fik udleveret den sædvanlige badekåbe samt håndklæde. Man bliver  spurgt om sko størrelse og man får skabs nr efter dette. Konceptet er som det plejer at være på FKK klubber med armbånd med nøgle som passer til omklædning samt lillerum til pung mv.

Havde ikke spist aftensmad så startede med dette uden dog at overspise. Standarden er som sædvanlig ok uden at det i sig selv er en kulenarisk oplevelse. dvs. normal kantine standard.

Efter at have fået lidt mad og drikke gik jeg ind til hovedloungen - baren som er der hvor pigerne er.
Som forventet var standarden høj, hvis i eriender min anmeldelse fra Samaya i Køln så var standarden højere her. Standarden var 7-10 og relativ mange i den høje ende. Hvad der også var lækkert var at de fleste var nøgne eller meget tæt på så man viste hvad det var man købte. I Samaya var de fleste i bikini  hvilket godt kan være frækt men det er alligevel end tand federe når de er nøgne eller har så lidt på at man kan se om de har hår på fissen.:-P

Jeg startede med at bestille en øl og blev gevaldigt overrasket da de ville have penge for dette. Jeg husker da jeg var der sidst for efterhånden 3 år siden med Rejse, Hunting og Love at øllerne var gratis eller retter sagt includeret i indgansgprisen.  Jeg blev antastet af en gudesmuk(9-10) pige som sagde hun var 22 år og kom fra Moldova. Hun lagde mærke til at jeg var overasket og som 
vi grinene blev enig om var det endnu et udtryk for inflationen, sjovt at man taler inflation og verdens skævegang med en fotomodel glædespige 1000 km hjemmefra. Jeg fortryder rigtig meget at jeg ikke fik knaldet hende det skyldtes dels at jeg skulle hente penge da jeg troede  øllerne var gratis og at jeg lige var kommet. Selvom jeg er kommet for at knalde så kan jeg godt lide at der går
en ølstid inden jeg kaster mig over varen. Det er netop det der er fedt ved FKK fremfor et traditionelt bordel hvor man skal gå direkte til vaflerne direkte når man ankommer på etablissement.

Da jeg havde hentet min pung kunne jeg ikke umiddelbart se hende og jeg gik derfor lidt rundt og kiggede. Man skal desværre afvise et par stykker ikke fordi man ikke vil men man skal lige lande, sådan har jeg det. Også her er kulturen anderledes end på Samaya hvor man selv aktivt skulle approche pigerne. 
Om man er til det ene eller det andet er en temperaments sag, men bare man er høflig og sød når man "afviser" så er der ikke noget galt de fleste forstår godt at man vil lande. Efter at have nydt min øl gik jeg ind i det store tilstødende rum hvor der var pool, Sauna samt en masse ligge stole. Min umiddelbare forståelse var at det var en frizone men det var det ikke ;-) for pludselig kommer der 
to piger stormene mod mig den ene er en 9 den anden er en 7. Begge er nøgne og kun iført høje stillet hæle. 9 eren er ca. 1.75 med hæle slank timeglasformet let solbrænt med et par C-D skålepatter frit strittende frem meget kønt ansigt og kastanje brunt hår sat stramt tilbage i en hestehale. Veninden er lidt mere kvabset udgave med knap så kønt et ansigt. Bestemt ikke grim eller frastødende på nogen måde hun var pæn og fuckebel men blegnede dog bogstavelig talt sammenlignet med veninden som var næsten perfekt i mine øjne. De grinte begge højt og var i højt humør og jeg kunne ikke lade være med at begrave mit hoved i den kønnes patter, hvilket hun var synligt begejstret for.

Jeg blev grebet af stemningen og besluttede mig, nok ikke helt bevist, for at det måtte blive til en trekant selvom jeg havde fortrukket at de var lige kønne. Problemet er også lidt at har man først begyndt at gramse og slikke på deres patter og fisse(masserede deres fisser med en sulten hånd, mens hovedet kørte rundt i to sæt patter :razz::-P:razz:) så har man næsten købt sig til en oplevelse. Ikke at jeg var bevist om dette jeg var mere eller mindre væk i drømmeland men havde jeg efter denne omgang trukket iland ville den være svær at tale sig udaf. Viste det godt i baghovedet men var pisse ligeglad.

Come darling, Come boss blev jeg hevet med ind i et af bollerummene. Først skulle 7 ud og vaske sig fordi hun havde et hurtigt toilet besøg og hun skulle selvfølgelig være ren til Bossen :D, mens hun var væk gramsede vi løs på hinanden jeg måtte dog stoppe hende da jeg ikke ville risikere at komme inden veninden kom tilbage.


 Da hun kom tilbage startede eventyret rigtigt. De startede med at sutte min pik begge to på samme tid, to tunger omkring ens stang Yes. Efter det begyndte den ene at sutte forsig selv mens den anden førte sine patter op til mig så jeg kunne sutte løs på dem. Vi skiftede derefter mellem at de skiftede til at
ride mig mens jeg enten blev facesittet eller fik patter kørt rund i hovedet. Jeg prøvede Cowgirl, omvendt Cowgirl ,Doggy, samt 69 og missionær med begge. Der blev kysset slikket og suttet til den store guld medalje. Det eneste minus var at de insisterede i at skifte kondom når vi gik fra den ene til den anden altså samleje ikke piksutning. Derfor kan jeg også huske at jeg startede
med at kneppe den lækre og sluttede også med hende.

Da vi var færdige spurgte de efter hvornår jeg gik og at jeg endelig skulle komme tilbage til dem and fuck the rest. Som jeg sagde til hende efter hun sagde fuck the rest sagde jeg med et største smil at jeg selvfølgelige ville fucke the rest til stor latter. Selvom det var 200 EU fortrød jeg det ikke et sekund, det var alle pengene værd.:P:P

Efter dette var der tid til en øl og lidt afslapning. Sat mig ned i det fjerneste hjørne fordi jeg lige skulle komme til kræfter efter det at have taget de to piger. Jeg glemte at sige at de var rumænier og 27 år, de kunne godt gå for at være 23-24 dog ikke helt unge dvs. 19-20.

Mens jeg slappede af var der en sød pige, som havde smilt sødt til mig inden jeg gik ind i det tilstødende weelnes rum, Hun sad alene ved sofaen lige inden rummet. Hun havde godt nok  en smule former tilgengæld havde hun noget uskyldigt og naturligt oversig lidt ala naboens uskyldige datter. De to forrige piger var skønne men der var intet uskyldigt over dem uden at det på nogen måde skal forståes negativt. Man skal sammenligne det lidt  med nogen gange har man lyst til Chokolade andre gange eller efter dette har man lyst til jordbær is. Fordi man på et tidspunkt spiser jordbær is gør det ikke at man hader chokolade eller omvendt. Det er netop igen en af de ting der gør FKK så fedt at man har en bred buffe som man kan kombinere som man vil. Jeg har dog en ven som synes at udvalget er for smalt. Vi har været på Atmos i Hamborg, Artemis i Berlin samt Goldentime i Wien sammen og der hvor han har en smule ret er at jeg husker på Artemiss at man fandt kvinder fra hele verden. Dvs. der var både Latinaer, Afrikaner og Thai'er. 

Det er den eneste FKK klub hvor jeg har set et internationalt setup af kvinder. Dog synes jeg at Tjekkiske, Ungarske, Rumænske, Ukrainske samt Russiske kvinder er af en meget høj standard også fordi de rent etnisk kan spænde fra Scandinavisk til Roma look og alt in between.

Jeg fik talt lidt med "naboens" datter som beskrevet var lidt buttet med store D-E patter dog til den lidt hængende side, hun havde mellem blondt page hår og havde et kønt ansigt som nok lå mellem 8-9. Jeg elsker at tunge kysse og forlanger normalt altid dette, det var bare gået for hurtigt med de to første  hvor det reeelt ikke var nogen forhandling men en eksplosiv slags handling af nogen trænede sælger der viste at en mand som bliver gejlet hurtigt op er i hans drifters sande vold. Det er på ingen måde surt eller bittert opstød, tvært imod jeg elsker dygtige håndværkere som kender deres håndværk til perfektion. Jeg husker på Artemiss hvor jeg ikke orkede mere, fordi jeg lige havde været igang og godt tømt, men det var en græsk pige ligeglad med. Hun gjorde alt hvad hun kunne for at overtale mig,  hun brugte skrappe midler ;). Hun tværede sin røv/fisse i hovedet på mig mens huns så småt begyndte at sutte min dovne pik stiv og jeg fik spillet tilstrækkelig kostbar til at jeg fik det for 70 mens jeg kneppede hende i biograffen råbte hun om at hun også ville have den i røven, undskyld alle disse minder :D.

Hun sagde ja til at kysse og vi gik igang. Sexen var ok uden at være fantastisk, sjovt nok fordi hun var uerfaren og hele tiden derfor spurgte om det var godt, om alt var ok, om der var noget hun kunne gøre bedre, hvad jeg ellers ønskede osv. Som i godt kan fornemme så var det ikke dårligt men det er omvendt  svært at falde hen når man bliver spurgt 27 gange om alt er ok og om der er noget jeg helt specielt ønsker. 


Hun var i bund og grund rigtig sød og service minded og med meget lidt erfaring, hun fortalte at hun kun havde prøvet det et par dage. Som alt andet her i livet er sex også et håndværk der skal trænes. Jeg gav hende 10 EU i drikke penge fordi hun gjorde et oprigtigt forsøg på at give mig en kæreste oplevelse.

Godt mæt og træt tog jeg hjem.


Konklusion
Mainhatten er et fremragende sted og selvom klubben ikke er et Mega bordel såsom Sharks, Oase, Palace og Artemiss(Berlin) eller Goldentime(Wien) er standarden meget høj på pigerne 8-10.
+ Lægger tæt på bykernen, men sammentidig tæt på offentlig transport med stadigvæk diskret beliggende
+ Pigerne virker generelt meget søde og serviceminded og som beskrevet før rent udsende mæssigt af en meget høj standard, god stemning
+ Ikke at jeg lagde mærke til dette men husker fra sidst at der er et ryge afsnit
- Ingen gratis øl som for 3 år siden
- Ikke fair men iforhold til mega bordellenerne er klubben lille jeg vurderer at der er 25-35 piger. mellem 1/3 til 1/2 i forhold til mega bordellerne. Tilgengæld var mande kvinder/mande raten bedre end Sharks og Samaya. De sagde dog at det store Rush af mænd kommer mellem 12- 0200. Jeg gik ved 2330 tiden.
- FKK er ikke billigt og sammenlignet med Samaya er det en del dyrer. Hvis du vil have 1/2 time med det hele slipper du ikke med under 100. På Sayama kunne man få det for 70 og øllerne var gratis. Tilgengæld er Pigerne af en højere standard på Mainhatten rent udsende mæssigt.


 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej @Jayk

Hvilken super aften og tur du lige havde der, blir` helt misundelig.

Tusinde tak for endnu en super beretning fra en af dine fede ture :) 

, og ja denne klub er måske ikke den største dernede men klart i min top 2 klub ever.

BH /  Hunter

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Hunting :D

Rart at vide du stadigvæk lever. Mindes stadigvæk vores tur til Wien for snart et par år siden. Du altid velkommen til at sende en pm hvis du har lyst til eventyr.

MH Jayk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jov javist er jeg da i live, dog mindre på EG, kunne ikke afvise en fremtids tur udi FKK regi igen, og du ville være den perfekte rejsebuddy :),, Ja turen til Wien var hyggelig 

Der er fx. mainhatten som jeg rigtig gerne ville genbesøge, ihvertfald 2 prinsesser som stadigvæk spøger i mit baghovedet, og også lidt i det lille hovedet :rolleyes: ;)

Redigeret af Hunting for beaver

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jayk skrev, den 27.11.2022 at 17:31:

vores tur til Wien

Ja den startede for mig meget uvant, da jeg skulle i bad sad der en gudesmuk pige og vaskede sit skridt med frit udsyn til skamlæberne, så var man ligesom i gang derfra.

Fandemig frækt koncept at nogle af tøserne vælger at bade frit inde hos os, det går sku da lige i dilleren :rolleyes::D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...