Hop til indhold

Recommended Posts

Du kunne med fordel skrive en lidt mere oplysende overskrift. Fx "links til udenlandske bordeller", da jeg går ud fra det er det dit indlæg handler om. Når der bare står "links" er der ingen der aner hvilke links der menes. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mister69 skrev, for 12 minutter siden:

Du kunne med fordel skrive en lidt mere oplysende overskrift. Fx "links til udenlandske bordeller", da jeg går ud fra det er det dit indlæg handler om. Når der bare står "links" er der ingen der aner hvilke links der menes. 

Nu er det jo ikke kun udenlandske bordeller,

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pite skrev, den 30.10.2022 at 13:40:

Nu er det jo ikke kun udenlandske bordeller,

Det ændrer ikke det store. Stadig en god ide at du laver en overskrift, der fortæller, hvad dit indlæg handler om. "Links" fortæller ikke særlig meget. Blot et råd, hvis du vil have læsere til dine tråde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mister69 skrev, for 2 timer siden:

Det ændrer ikke det store. Stadig en god ide at du laver en overskrift, der fortæller, hvad dit indlæg handler om. "Links" fortæller ikke særlig meget. Blot et råd, hvis du vil have læsere til dine tråde. 

Er da fuldstædig ligeglad med hvor mange der læser og kommenter. Og der har tros alt været 429 inde og kigge.

 

image.png.ab792f7443033eda883d1dd2d2cf5686.png

Del dette indlæg


Link til indlæg

Links kan være alt mellem himmel og jord. Hvis jeg oprettede en tråd hvor jeg bare skrev "kvinder", ville det være lige så intetsigende. Men gør hvad du vil. Det var som sagt bare et råd. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...