Hop til indhold

Link's

Featured Replies

Skrevet
Skrevet

Du kunne med fordel skrive en lidt mere oplysende overskrift. Fx "links til udenlandske bordeller", da jeg går ud fra det er det dit indlæg handler om. Når der bare står "links" er der ingen der aner hvilke links der menes. 

Skrevet
  • Author
Mister69 skrev, for 12 minutter siden:

Du kunne med fordel skrive en lidt mere oplysende overskrift. Fx "links til udenlandske bordeller", da jeg går ud fra det er det dit indlæg handler om. Når der bare står "links" er der ingen der aner hvilke links der menes. 

Nu er det jo ikke kun udenlandske bordeller,

Skrevet
Pite skrev, den 30.10.2022 at 13:40:

Nu er det jo ikke kun udenlandske bordeller,

Det ændrer ikke det store. Stadig en god ide at du laver en overskrift, der fortæller, hvad dit indlæg handler om. "Links" fortæller ikke særlig meget. Blot et råd, hvis du vil have læsere til dine tråde. 

Skrevet
  • Author
Mister69 skrev, for 2 timer siden:

Det ændrer ikke det store. Stadig en god ide at du laver en overskrift, der fortæller, hvad dit indlæg handler om. "Links" fortæller ikke særlig meget. Blot et råd, hvis du vil have læsere til dine tråde. 

Er da fuldstædig ligeglad med hvor mange der læser og kommenter. Og der har tros alt været 429 inde og kigge.

image.png.ab792f7443033eda883d1dd2d2cf5686.png

Skrevet

Og de ligger jo i det rigtige forum afsnit :-)

Skrevet

Links kan være alt mellem himmel og jord. Hvis jeg oprettede en tråd hvor jeg bare skrev "kvinder", ville det være lige så intetsigende. Men gør hvad du vil. Det var som sagt bare et råd. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.